۲۴ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۰۹

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان:

فرهنگ‌سازی نقش بسزایی در پرداخت مالیات دارد

 فرهنگ‌سازی نقش بسزایی در پرداخت مالیات دارد

زنجان- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: فرهنگ‌سازی نقش بسزایی در پرداخت مالیات دارد و در این میان بستن راه‌های فرار مالیاتی تقویت کننده فرهنگ در جامعه است. 

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی خاتمی شامگاه چهارشنبه در دیدار با کارکنان اداره کل امور مالیاتی افزود: خدمت درعرصه امور مالیاتی بسیار سخت بوده و بسیار سنگین است. 

وی با اشاره به وجود آمار بالای فرارهای مالیاتی در کشور ، اظهار کرد: خوشبختانه در استان زنجان آمار فرارهای مالیاتی پایین است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: برای مقابله با پدیده مخرب فرار مالیاتی باید راهکار پیش بینی شود که در این راستا طی سال های گذشته روش‌های مختلفی در این خصوص پیشنهاد شده و باید این برنامه اجرایی شود. 

خاتمی تاکید کرد: فرهنگ‌سازی نقش بسزایی در پرداخت مالیات دارد و در این میان بستن راه‌های فرار مالیاتی تقویت کننده فرهنگ در جامعه است. 

وی با اشاره به شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری، افزود: کارکنان این اداره کل در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش بسزایی دارند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به رکود اقتصادی و وجود فرارهای مالیاتی ، گفت: همین امر زمینه ساز نارضایتی‌هایی در  کشور شده است.

خاتمی با بیان اینکه پرداخت مالیات وظیفه ای اجباری است و همه افراد باید مالیات خود را به موقع و به اندازه پرداخت کنند، افزود: پرداخت مالیات باعث توسعه اقتصادی جامعه می شود وابستگی به نفت را کاهش می دهد.

کد خبر 3713181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha