۲۴ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۰۳

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان:

۹ بازیکن جدید به مس رفسنجان اضافه شد

۹ بازیکن جدید به مس رفسنجان اضافه شد

رفسنجان - مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان از اضافه شدن ۹ بازیکن جدید به تیم مس رفسنجان در فصل نقل و انتقالات خبر داد.

علی زینلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تاکنون ۹ بازیکن جدید به نامهای علی جراح کار، نیما علیپور، امیر تیزرو، محمدابراهیم رضازاده، میثم حق شناس، مرتضی عزیزمحمدی، آرمان رمضانی، محسن ورزکار و حسن آذرپاد به تیم مس رفسنجان اضافه شده اند.

وی افزود: در کنار جذب بازیکنان جدید، قرارداد برخی بازیکنان از جمله نادر فتح اللهی، حسین کاویانی، سجاد عسکری، جواد رمضانی، علیرضا محمودی، امیرحسین کشاورزی، محمدحسین کریم زاده، احسان پیرهادی و سجاد بیرانوند نیز تمدید شده است.

وی به برگزاری اردوی پیش فصل تیمش اشاره کرد و گفت: اردوی آمادگی تیم مس رفسنجان برای آمادگی بیشتر برای لیگ دسته اول از روز شنبه هفته جاری آغاز شده و تا جمعه این هفته ادامه خواهد داشت.

زینلی ادامه داد: این اردو در شهر سرچشمه که کمپی با امکانات کامل و سالنهای ورزشی و زمین های چمن مناسب است برگزار شده و تمرینات آماده سازی زیر نظر علی کلانتری سرمربی تیم ادامه دارد.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان اضافه کرد: پس از برگزاری این اردو، چند دیدار تدارکاتی نیز برای تیم مس رفسنجان پیش بینی کرده ایم که این دیدارها برگزار می شوند و سپس با فاصله کمی که تا زمان شروع مسابقات داریم خود را برای حضور پر قدرت در لیگ دسته اول باشگاههای کشور آمده می کنیم.

کد خبر 3713214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha