۲۵ تیر ۱۳۹۵، ۲:۳۰

در مراسم «روز باستیل» رخ داد؛

حمله تروریستی در نیس فرانسه

حمله تروریستی در نیس فرانسه

برخورد عامدانه یک کامیون با مردمی که در شهر نیس فرانسه برای تماشای مراسم آتش بازی جمع شده بودند،‌ منجر به کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از افراد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری راشاتودی،‌ برخورد یک کامیون با مردمی که در شهر نیس فرانسه برای تماشای مراسم آتش بازی جمع شده بودند،‌ منجر به کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از افراد شد.

به نقل از برخی شاهدان عینی، کامیون مزبور به داخل جمعیتی که در حال تماشای مراسم آتش بازی بودند،‌ حرکت کرد و سپس به سمت پلیس شلیک کرد.

شاهدان عینی گفته اند که راننده کامیون پس از برخورد با جمعیت با اسلحه به سوی حاضران شلیک کرده است. مقامات محلی از کشته شدن راننده در درگیری با نیروهای پلیس خبر می دهند.

وزیر کشور فرانسه اعلام کرد:در حادثه نیس هشتاد نفر کشته شدند و وضع هجده نفر وخیم است. خبر گزاری ها هم از زخمی شدن بیش از ۱۳۰ نفر خبر داده اند.

از ساکنان این شهر خواسته شده است تا منازل خود را ترک نکنند.

کد خبر 3713719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • شاهین پورانی ۰۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
      0 0
      قرن قرن جنونه
    • علی احدی ۰۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
      0 0
      بازایران قربون امنیت کشورم برم . خدا بیامرزه کشته شدگان این حادثه رو .
    • محمد حسين نژاد ازطبس ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
      0 0
      كار خدا را ببنيد دولتمردان ناجوانمرد فرانسه اومدن توي پاريس اجازه دادند كه منافقين ملحد ومفسد في الارض كه دستان پليدشان به خون ده ها هزار نفر آلوده ميباشد وتروريستي بودن اين سازمان مخوف برهمگان روشن است میتينگ برگزار كنند وحتي اجازه دادند سران وشاهزادگاني كه ترويج تروريسم وحمايت ازداعش وسازمانهاي تروريستي زبانزد ميباشند نيز در اين میتينگ سخنراني كرده وبرعليه ملت مظلوم ودولت قانوني ومردمي ايران سخنراني وهزاران تهمت وافترا بزنند ودرآخر نيز با كمال وقاحت ملت ايران را تهديد كنند .
    • reza ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
      0 0
      ۵ سال ا ست جنا یت کا را ن دا عش و ا لقا عده به بها نه بها ر عربی تو سط تر کیه و سعو دی و ارو پا و اسرا ییل مسلح و تقو یت می شوند و سا زما ن ملل با د بیر د ست نشا نده اش سا کت است مرد م مظلو م در سو ریه عرا ق ارو پا قتل عا م می شوند تا جنگ شیعه سنی د ر ست شو د مر د م ایرا ن هم در لیست کشتا ر است