۲۷ تیر ۱۳۹۵، ۹:۱۲

همزمان با هفته عفاف و حجاب؛

فعالیت نمایشگاهی «فرشته‌ها دیده نمی‌شوند» آغاز شد

فعالیت نمایشگاهی «فرشته‌ها دیده نمی‌شوند» آغاز شد

بجنورد - فعالیت نمایشگاهی «فرشته‌ها دیده نمی‌شوند» همزمان با هفته عفاف و حجاب و در راستای حفظ ارزشهای اسلامی در خراسان شمالی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی، نمایشگاه  عرضه محصولات فرهنگی و تبلیغی  فرهنگ عفاف و حجاب با عنوان «فرشته‌ها دیده نمی‌شوند» به همت معاونت فرهنگی شهرداری بجنورد، مشارکت واحد خواهران دبیرخانه کانون‌های مساجد  این استان و کانون تخصصی عفاف و حجاب و کانون تبلیغاتی نور، در بجنورد برپا شد.

معاون فرهنگی شهردار بجنورد در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب با هشت غرفه که مهم‌ترین غرفه‌های آن شامل مشاوره، تازه‌های کتاب، غرفه فروش محصولات فرهنگی تبلیغی و نیز بخش نمایش لباس‌های اسلامی، عکاسخانه، و نمایش پوسترهایی نمایشگاهی مرتبط با عفاف و حجاب برپاشده است.

 محمد موفق افزود: این نمایشگاه به مدت دو هفته  صبح و عصر  برای بازدید علاقمندان و عموم مردم دایر است.

وی اضافه کرد: علاوه بر فروش محصولات مرتبط با فرهنگ عفاف و حجاب، برگزاری نشست فرهنگی و نیز ارائه مشاوره و آموزش احکام نیز در برنامه این نمایشگاه گنجانده شده است.

در استان خراسان شمالی از میان ۳۵۰ کانون فرهنگی هنری فعال، ۲۳ کانون در بحث ارزش‌های دینی همچون مهدویت، ایثار و شهادت، کتاب و کتابخوانی، آموزش و... به طور تخصصی  فعالیت می‌کنند که  کانون تخصصی عفاف و حجاب با فعالیت خواهران طلبه در مدرسه علمیه الزهرا (س) شهر بجنورد از سال ۹۱ فعالیت دارد.

کد خبر 3715402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha