۲۷ تیر ۱۳۹۵، ۱۳:۲۹

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم:

تصادف‌های هفته گذشته قم ۴ کشته برجای گذاشت

تصادف‌های هفته گذشته قم ۴ کشته برجای گذاشت

قم - رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: ۴ نفر در تصادف‌های هفته گذشته این استان کشته و ۶۸۴ نفر نیز مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا حسنی با اشاره به حوادث منجر به فوت در قم طی یک هفته گذشته، گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس با گاردریل در حدود کیلومتر ۵۵ آزادراه قم - تهران، یک تن کشته و ۱۴ تن مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه این اتوبوس به طور کامل در آتش سوخت، اضافه کرد: این حادثه ساعت ۱۶ و ۵ دقیقه روز جمعه رخ داد که ۱۶ نفر مصدوم شدند؛ چهار نفر در محل مداوا و ۱۲ تن نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم به حادثه برخورد دو خودرو سنگین در این استان اشاره کرد و گفت: این حادثه ساعت ۱۰ دقیقه بامداد ۲۴ تیرماه در جاده قدیم قم – تهران رخ داد که هر دو خودرو دچار حریق شد.

حسنی اضافه کرد: در این حادثه دو راننده ۲۵ و ۴۵ ساله خودروها در دم فوت کردند.

وی گفت: همچنین بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس با یک دستگاه کامیون در این استان یک نفر جان خود را از دست داد و ۶ نفر دیگر زخمی شدند.

به گفته رئیس مرکز اورژانس ۱۱۵ قم، این حادثه ساعت ۵ و ۱۲ دقیقه روز ۲۳ تیرماه جاری در محور سلفچگان به ساوه رخ داد.

وی به حادثه شغلی که ساعت ۳ و ۴۸ دقیقه بامداد امروز در این استان رخ داده اشاره کرد و گفت: در این حادثه که در شهرک صنعتی شکوهیه اتفاق افتاد، آقایی حدودا ۳۵ ساله بر اثر سقوط از ارتفاع در دم فوت کرد.

حسنی در ادامه به مأموریت‌های اورژانس ۱۱۵ اشاره کرد و گفت: از ۱۹ تا ۲۶ تیرماه جاری هشت هزار و ۶۰۴ تماس با این مرکز برقرار و منجربه انجام یک هزار و ۵۲۸ ماموریت شامل یک هزار و ۳۱۵ شهری و ۲۱۳ ماموریت جاده‌ای شد.

وی افزود: در این مدت ۵۵۷ تصادف در استان قم رخ داد و باعث مصدوم شدن ۶۸۴ نفر شد که ۲۲۷ تن به صورت سرپایی درمان و ۴۵۳ تن برای تکمیل مراحل درمان به بیمارستان منتقل شدند.

به گفته رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم، ۳۹۳ تصادف و ۴۶۵ مصدوم این حوادث مربوط به موتورسیکلت سواران بوده است.

کد خبر 3715844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha