۲۸ تیر ۱۳۹۵، ۱۶:۱۲

دبیر یادواره شهدای بسیج مسجد اعظم همدان:

یادواره شهدای بسیج مسجد اعظم همدان باحضور وزیر دفاع برگزار می شود

یادواره شهدای بسیج مسجد اعظم همدان باحضور وزیر دفاع برگزار می شود

همدان - دبیر بیست و پنجمین یادواره شهدای بسیج مسجد اعظم همدان گفت: بیست و پنجمین یادواره شهدای بسیج مسجد اعظم شهر همدان با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان، علی حاجی زاده اصل با بیان اینکه یادواره شهدای بسیج مسجد اعظم همدان باحضور وزیر دفاع برگزار می شود، اظهار داشت: بسیج مسجد اعظم با تقدیم بیش از ۱۲۰ شهید به انقلاب اسلامی امروز میراث دار دفاع مقدس است.

وی در ادامه با اشاره سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «زنده نگاه داشتن یاد شهدا کم تر از شهادت نیست» افزود: همه باید قدردان رشادت های فرزندان ایران اسلامی باشیم که در طول هشت سال دفاع مقدس دلیرمردی را به همگان آموختند.

حاجی زاده هم چنین با بیان اینکه بدون شک یکی از راه هایی که باعث زنده نگاه داشتن یاد شهدا می شود برگزاری یادواره ها خواهد بود، گفت: امسال نیز برای بیست و پنجمین سال متوالی شاهد برگزاری این یادواره در دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان خواهیم بود.

دبیر این یادواره هم چنین از حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این مراسم به عنوان میهمان و سخنران ویژه خبر داد و یادآور شد: در این مراسم مسئولین استانی، روحانیون، مسئولین نظامی و انتظامی و هم چنین یادگاران دوران دفاع مقدس و خانواده شهدای مناطق نواب پیشاهنگی و اعتمادیه و مردم شهید پرور همدان حضور خواهند داشت.

علی حاجی زاده اصل هم چنین با بیان اینکه یادواره امسال با محوریت گرامیداشت یاد و نام شهدای والامقام عملیات مرصاد و تجلیل از خانواده معظم آنها برگزار خواهد شد، عنوان کرد: همزمانی برگزاری یادواره بیست و پنجم با سالروز عملیات مرصاد اتفاقی مبارک و ارزشمند به شمار رفته و نقش رزمندگان استان همدان در عملیات غرور آفرین مرصاد نیز نقشی به سزا و ویژه بود.

گفتنی است بیست و پنجمین یادواره شهدای بسیج مسجد اعظم شهر همدان چهارم مردادماه از ساعت ۲۱:۳۰ در محل کانون شهید پورمیدانی واقع در میدان پیشاهنگی این شهر برگزار می شود.

کد خبر 3716896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha