۲۹ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۰۳

۴ کیلومتر از ساحل دریای نوشهر آزادسازی شد

۴ کیلومتر از ساحل دریای نوشهر آزادسازی شد

نوشهر - حدود چهار کیلومتر از ساحل و حریم ۶۰ متر دریا در نوشهر با تلاش فرماندار و دستگاه‌های مرتبط آزادسازی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آزادسازی حریم ۶۰ متری دریا حدفاصل دانشگاه آزاد و کپورچال و بندر نوشهر به طول چهار کیلومتر انجام شد.

فرماندار نوشهر در گفتگو با خبرنگار مهر بابیان اینکه طرح آزادسازی حدود چهار کیلومتر از حریم قانونی دریا به طول چهار کیلومتر یک اقدام ملی به شمار می‌رود اظهار داشت: خوشبختانه با حمایت‌های دادستان، منابع طبیعی و شهرداری حریم قانونی آزادسازی شده است.

وی از کانون مهندسین شهرستان خواست تا طرح‌های خوب و ایده‌های مناسب برای بهره‌گیری از ساحل دریا در شهرستان ارائه دهند و گفت: باید به زیبا سازی و مبلمان شهری در ساحل توجه اساسی شود.

فرماندار نوشهر ادامه داد: برای آزادسازی حریم قانونی دریا در ساحل از امکانات شهرستانی بهره گرفته‌ایم و خوشبختانه دستگاه‌های مرتبط نیز پای‌کار آمده‌اند.

شادمان ادامه داد: از دانشگاه آزاد تا بندر به طول چهار کیلومتر عملیات آزادسازی ساحل باید به‌طور کامل انجام شود و کانون مهندسین شهرستان نیز باید با دادن ایده مناسب به ما در این طرح کمک و یاری کند.

فرماندار نوشهر تصریح کرد: برای آزادسازی ساحل در حال مذاکره با فرد – فرد مالکان حاشیه دریا هستیم و باید بتوانیم با ایجاد راه دسترسی نیز موجب بهره‌مندی مردم شویم.

بیش از ۴۵ کیلومتر نوار ساحلی در نوشهر وجود دارد.

کد خبر 3717633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • م IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      0 0
      لطفا زمینهای پشت و اطراف جنگل سیسنگان هم بررسی کنید که یه سری ذینفع با نفوذ و برخی افراد محلی استشهاد غیرواقعی درست میکنن و زمینها رو دیوار میکشن بعد بیت المال رو به عنوان زمین شخصی به افراد بیخبر میفروشن و باعث زیانشون میشن و راههای دور زدن قانون هم کامل بلدن.... یا علی...