۲۹ تیر ۱۳۹۵، ۱۵:۰۴

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی هرمزگان:

پنج نفر از اراذل و اوباش بندرعباس دستگیر شدند

پنج نفر از اراذل و اوباش بندرعباس دستگیر شدند

بندرعباس - رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی هرمزگان از اجرای طرح ضربتی مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و دستگیری پنج نفر از اراذل و اوباش شهرستان بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از پلیس هرمزگان، علی اصغر عبادی نیک بیان داشت: در راستای افزایش ضریب احساس امنیت شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله با اراذل و اوباش و مزاحمین خیابانی طی ۲۴ ساعت گذشته با قاطعیت تمام در شهرستان بندرعباس اجرا شد.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: با انجام اقدامات تخصصی و تحقیقات میدانی، مخفیگاه و پاتوق های اراذل اوباش، مزاحمین نوامیس و خیابانی، هنجارشکنان و مخلان نظم عمومی در محلات آلوده و جرم خیز شهر شناسایی و در ادامه با کسب مجوز قضائی، پنج نفر از اراذل و اوباش دستگیر شدند.

وی افزود: در ادامه طرح یکی از دارندگان و تهیه و توزیع کنندگان سلاح و مهمات در سطح شهرستان بندرعباس که همواره اقدام به تردد مسلحانه می کرد و جهت نیل به اهداف خود بوسیله سلاح موجب رعب و وحشت در بین اهالی می شد طی عملیاتی غافلگیر کننده در مخفیگاه خود دستگیر که تعداد یک قبضه سلاح کمری به  همراه تعدادی مهمات کشف شد.

رئیس پلیس امنیت هرمزگان با تاکید بر استمرار اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و قاطعیت پلیس در اجرای طرح جمع آوری مخلان نظم عمومی ، از مشارکت و همکاری خوب شهروندان و اهالی محلات با پلیس در اجرای طرح های پاکسازی و شناسایی و دستگیری مجرمان قدردانی کرد و خواستار تداوم و استمرار و همکاری شهروندان با پلیس از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ شد.

کد خبر 3718063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha