۲۹ تیر ۱۳۹۵، ۱۶:۱۳

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان:

وقوع ۱۳۴ آتش سوزی در مراتع از اول امسال/زلزله‌ها خسارتی نداشت

وقوع ۱۳۴ آتش سوزی در مراتع از اول امسال/زلزله‌ها خسارتی نداشت

اصفهان – مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان به وقوع ۱۳۴ آتش سوزی در مراتع استان طی سه ماهه نخست سال جاری اشاره کرد و گفت: در مجموع۸۰۰ هکتار از جنگل‌های اصفهان در آتش سوخته است.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص زلزله‌های دور روز گذشته در سطح استان اصفهان اظهار داشت: این نوع زلزله‌ها عادی بوده و از آنجایی که در مناطق کویری و با مقیاس بزرگ اتفاق افتاده خساراتی را در بر نداشته است.

وی در ادامه با بیان اینکه همه اقدامات کنترلی برای زلزله در استان انجام شده است، گفت: بزرگ‌ترین زلزله از زلزله‌هایی که دو روز گذشته در استان اصفهان اتفاق افتاده در منطقه ونک سمیرم، خور و بیابانک و چوپانان بوده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود که دیگر زلزله‌ای در استان اتفاق نیفتد.

وی  در ادامه به وقوع ۱۳۴ آتش سوزی در مراتع استان اصفهان طی سه ماهه نخست سال جاری اشاره کرد و گفت: در مجموعه بر اساس گزارش اداره کل منابع طبیعی استان اصفهان ۸۰۰ هکتار از جنگل‌های استان اصفهان در آتش سوخته است.

شیشه‌فروش با بیان اینکه در حال حاضر با توجه به گرم شدن هوا و همچنین افزایش حضور گردشگران در جنگل‌های استان پدیده آتش سوزی امری عادی است، گفت: از این رو ارائه آموزش‌های لازم به گردشگران و همچنین جنگل‌بانان با محوریت اداره کل منابع طبیعی استان اصفهان در حال انجام است.

کد خبر 3718183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha