با انتشار دو کلیپ ویدئویی؛

داعش «گرگ های تنها» را به جنگ فرانسه دعوت کرد

داعش «گرگ های تنها» را به جنگ فرانسه دعوت کرد

بازوهای تبلیغاتی داعش با انتشار دو کلیپ ویدئویی جدید از سرسپردگان این گروه تروریستی خواستند تا حملات بیشتری را در خاک فرانسه انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی استار، «ولایت الفرات» و «ولایت نینوا» بازوهای تبلیغاتی داعش، در دو ویدئویی که به تازگی منتشر شد، پیروان این گروه تروریستی را به انجام عملیات های بیشتر در خاک فرانسه ترغیب کردند.

در حمله ای که هفته گذشته در شهر «نیس» فرانسه اتفاق افتاد، «محمد بهلول» که از وابستگان داعش معرفی می شود، با راندن کامیون در مسافتی حدود دو کیلومتر در امتداد خط ساحلی، ۸۴ نفر را به کام مرگ فرستاد.

در یکی از دو کلیپ ویدئویی تازه منتشر شده، مردی که به زبان فرانسه سخن می گوید ضمن تمجید از این عامل تروریستی، دیگر سرسپردگان داعش را به انجام عملیات های بیشتر در خاک فرانسه ترغیب می کند.

در این ویدئو، بخشی از اظهارات  سال ۲۰۱۴ «ابو محمد العدنانی» سخنگوی داعش بارگذاری شده است که در آن از عاملین تروریستی تک رو معروف به «گرگ های تنها» برای انجام عملیات های انتحاری دعوت می شود.

در کلیپ ویدئویی دوم نیز دو ترویست «فرانسوا اولاند» رئیس جمهوری فرانسه را خطاب قرار داده و از تشدید حملات علیه مردم این کشور سخن می گویند.

در این ویدئو، کشتار مردم نیس پاسخی به عملیات هوایی فرانسه در سوریه و عراق عنوان می شود.

کد خبر 3719723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha