۲ مرداد ۱۳۹۵، ۱۹:۳۷

اخبار کوتاه ورزشی خراسان شمالی

تیم والیبال نوجوانان خراسان شمالی به لیگ دسته دو کشور صعود کرد

تیم والیبال نوجوانان خراسان شمالی به لیگ دسته دو کشور صعود کرد

بجنورد- صعود تیم والیبال نوجوانان استان به لیگ دسته دو کشور، اعزام تیم نوجوانان بوکس استان به رقابت‌های قهرمانی و... از مهم‌ترین عناوین اخبار کوتاه ورزشی این استان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم مدرسه والیبال فاروج با درخشش خود در رقابت‌های لیگ دسته سه کشور توانست راهی رقابت‌های لیگ دسته دو کشور شود.

در این رقابت‌ها ۹ تیم در دو گروه چهار و پنج تیمی با یکدیگر به رقابت پرداختند که درنهایت این تیم توانست با نتیجه سه بر صفر مغلوب قم شده و با کسب نایب‌قهرمانی در لیگ دسته سه کشور جواز صعود به این لیگ کشوری را از آن خود کند.

در این مسابقات نماینده استان با سه دیدار و سه برد متوالی با نتیجه سه بر صفر، سه بر یک و سه بر دو به ترتیب با نمایندگان لرستان، بوشهر و شهرکرد دیدار کرد و علی‌رغم باخت مقابل نماینده قم و کسب نایب‌قهرمانی در لیگ دسته سه به این لیگ کشوری راه یافت.

گفتنی است: تیم منتخب استان پس از برگزاری تست انتخابی توسط کمیته استعدادیابی استان انتخاب و پس از چندین جلسه کارهای تیمی به مربیگری حسن میرزایی و کمک‌مربی و سرپرستی محمدباقر کچرانلویی به مسابقات قهرمانی نوجوانان دسته دوم کشور اعزام شدند، که این رقابت‌ها در سال آینده نیز پیگیری می‌شود.

اعزام تیم نوجوانان بوکس استان به رقابت‌های قهرمانی کشور

رئیس کمیته داوران هیئت بوکس خراسان شمالی گفت: تیم نوجوانان بوکس خراسان شمالی عازم رقابت‌های بوکس کشور شد.

کمیل قدوسی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: چهار نماینده از خراسان شمالی به این مسابقات که در بابل پیگیری می‌شود اعزام شدند.

وی افزود: علیرضا آرمیده در وزن ۵۴ کیلوگرم، محمد نورانی در وزن ۶۳ کیلوگرم، ادیب محمدی در وزن ۶۶ کیلوگرم و امین صحرایی در وزن مثبت ۸۱ کیلوگرم به مربیگری مجید حصاری، اعضای تیم استان را تشکیل می‌دهند.

به گفته رئیس کمیته داوران هیئت بوکس خراسان شمالی این مسابقات از یکم تا پنجم مردادماه پیگیری می‌شود و فقط متولدین سال‌های ۷۸ تا ۸۰ مجاز به حضور در مسابقات هستند.

قدوسی که خود برای نخستین بار در تاریخ بوکس این استان قضاوت این دیدار کشوری را بر عهده دارد تصریح کرد: این مسابقات در سیزده وزن پیگیری می‌شود.

کد خبر 3721488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha