۶ مرداد ۱۳۹۵، ۲۱:۵۶

برگزیدگان جشنواره فرهنگی و هنری « تی تی» در آمل معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره فرهنگی و هنری « تی تی» در آمل معرفی شدند

آمل - برگزیدگان دومین جشنواره فرهنگی و هنری تی تی با حضور هنرمندان و مسئولان مختلف در آمل معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، جشنواره فرهنگی و هنری تی تی آمل شامگاه چهارشنبه با تقدیر از برگزیدگان بخش‌های مختلف به کار خود پایان داد و به برگزیدگان هر رشته، لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جایزه نقدی اهداء شد.

در بخش عکسف سمانه شیرازی، نیما مهدی پور عمران و غزل شفیعی اول تا سوم شدند، در بخش هنرهای تجسمی، نداحامدی، احسان منصوری و الیکا خانی و مصطفی احسنی، در بخش شعر آزاد لیلا تیموری، نگار الهی و سید حسین خلیلی، در بخش شعر کلاسیک، کاظم ذبیحی، طاهره احمدی و محسن کفشگر برگزیده شدند.

در بخش شعر طبری، افسر امیر صادقی، غفار محمدی و روح الله احسنی، بخش داستان نویسی، آرش کلاهگر، هما ناصری و طاهری توسلی برتر شدند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با تقدیر از برپایی جشنواره فرهنگی و هنری تی تی خواستار گسترش جشنواره‌ها در آمل شهر هزار سنگر شد.

علیرضا یونسی با بیان اینکه در معرفت دینی، هستی برای انسان آفریده شده است افزود: انسان بدون هستی معنا ندارد و بعد از هستی، خلق را آفرید زیرا قلب عاشق دانایی است و از زیبایی‌های حُسن آفریده شده است زیرا هنر، سخن جان آدمی است.

معاون استاندار مازندران تصریح کرد: هنر در ابعاد مختلف نظیرهنر سینما، هنر تئإتر، هنر نویسندگی، هنر شاعری، هنر تجسمی، هنر مجسمه سازی از زبان‌های فاخر است و از زبان بیانات آدمی می‌گذرد.

یونسی افزود: هنر زبان فاخری است که از سرچشمه کوثر نشأت می‌گیرد و پیوند دهند مخلوق با خالق است.

یونسی در پایان از مدیریت ارشاد آمل و مدیران اجرایی در برپایی جشنواره فرهنگی هنری تی تی تشکر کرد و ادامه داد: آرزویم این است جشنواره‌ها در آمل گسترش پیدا کند.

کد خبر 3725917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نیما مهدی پورعمرانی ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
      0 0
      درود بر شما با توجه به بیانیه داوران بخش عکس ، 3 عکس از 3 عکاس بدون اولویت اول تا سوم و صرفا برگزیده اعلام شدند خواهشمندم خبر اول تا سوم شدن عکاسان برگزیده را اصلاح بفرمایید ارادتمند / نیما مهدی پورعمرانی / یکی از برگزیدگان جشنواره در بخش عکس