۷ مرداد ۱۳۹۵، ۲۳:۱۷

در سفری غیر رسمی؛

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست وارد شاهرود شد

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست وارد شاهرود شد

شاهرود - معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در راس هیئتی برای بررسی موضوعات محیط زیستی و دیدار با جمعی از مسئولان شهرستانی وارد شاهرود شد.

به گزارش خبرنگار مهر، معصومه ابتکار شامگاه پنج شنبه در راس هیئتی از مشاوران و معاونان خود برای بررسی آخرین وضعیت زیست محیطی شاهرود و همچنین بررسی وضعیت خشکسالی وارد این شهرستان شد.

این سفر احتمالا در زمره مصوبات نشست هفته گذشته مجمع نمایندگان استان سمنان و رئیس سازمان محیط زیست در تهران است که در آن موضوع آب قطری و انتقال آب دریای خزر مطرح شده بود.

درخواست مجمع نمایندگان و مسئولان استان سمنان از ابتکار، تسریع در روند اتمام پروژه آب قطری و انتقال آب دریای خزر، در کنار بررسی شرایط خشکسالی و شرایط اضطرار به وجود آمده در این استان است.

ابتکار پیش از این بررسی شرایط انتقال آب دریای خزر به سمنان را منوط به بررسی های میدانی کرده بود.

گفتنی است پروژه آب قطری نیز با ۲۳میلیارد تومان و ۹۶درصد پیشرفت فیزیکی در آخرین مرحله به دلایل محیط زیستی متوقف مانده است که یکی از اهداف سفر ابتکار به شاهرود قطعا بررسی این پروژه خواهد بود.

دیدار با نماینده مردم شاهرود در مجلس و همچنین فرماندار این شهرستان از جمله برنامه های سفر ابتکار به این شهرستان بوده است.

کد خبر 3726519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • زمانی ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۸
      0 0
      سلام. لطفا در مورد کوه خواری اقای حاج علیرضا ابراهیمی.به رئیس سازمان محیط زیست گزارش شود که حدود ده هکتار از کوهای شاهرود جنب میدان حسینی شاهرودی را دارد از بین میبرد