۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۵۰

فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد:

باند حرفه‌ای توزیع مواد مخدر در استان بوشهر منهدم شد

باند حرفه‌ای توزیع مواد مخدر در استان بوشهر منهدم شد

بوشهر - فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: یک باند حرفه‌ای توزیع مواد مخدر در استان بوشهر شناسایی و منهدم شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدر عباس‌زاده صبح جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیرو انتظامی استان بوشهر تلاش ویژه‌ای را برای مقابله و مبارزه با مواد مخدر در نقاط مختلف استان دارد و در این راستا طرح‌های متنوعی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به انهدام یک باند حرفه‌ای توزیع مواد مخدر در استان بوشهر اضافه کرد: این باند به سرکردگی فردی به نام «ر» برنامه داشتند که مواد مخدر را از یکی از استان‌های هم‌جوار به استان بوشهر منتقل کنند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: قاچاقچیان در حالی که با دو دستگاه خودرو در حال حمل مواد مخدر در یکی از جاده‌های شهرستان دشتی بودند در تور عملیاتی پلیس قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: قاچاقچیان بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کردند که با شلیک‌های متعدد پلیس و هدف قرار گرفتن چرخ های خودرو ناچار به توقف شدند.

سردار عباس‌زاده بیان کرد: قاچاقچیان که قصد داشتند با استفاده از دو بشکه بنزین، خودرو حامل مواد مخدر را به آتش بکشند با واکنش سریع مامورین عمل کننده ناکام و همگی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: در بازرسی از خودرو قاچاقچیان ۲۰۰ کیلوگرم تریاک کشف شد و سه نفر قاچاقچی دستگیر و دو دستگاه خودرو توقیف شد.

کد خبر 3726658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha