۱۰ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۲۲

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی:

لایحه منطقه آزاد اینچه‌برون در کمیسیون‌های مختلف بررسی می‌شود

لایحه منطقه آزاد اینچه‌برون در کمیسیون‌های مختلف بررسی می‌شود

گرگان- نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه منطقه آزاد اینچه‌برون در کمیسیون‌های مربوطه در حال بررسی است.

به گزارش خبرنگار مهر، نبی هزارجریبی، صبح یکشنبه در مراسم افتتاح دفتر مردمی خود در گرگان اظهار کرد: رای گرفتن برای لایحه یک فوریتی منطقه آزاد اینچه‌برون کار سختی بود و هم اکنون با زحمت زیاد در کمیسیون‌های مربوطه و کمیسیون اقتصادی در حال بررسی است.

وی افزود: لایحه هفت منطقه آزاد و ۱۲ منطقه ویژه آزاد در کمیسیون‌های مختلف مجلس در حال بررسی است.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر رای برای منطقه آزاد گرفته شود دریچه صادرات و واردات به آسیای میانه باز می‌شود و تاثیرات زیادی در بر استان گلستان دارد.

هزارجریبی گفت: راه‌آهن گرگان به مشهد نیز در حال پیگیری است و شاید در دوره ما در مجلس ختم نشود اما همچنان آن را پیگیری می‌کنیم.

به گفته وی، جلسات زیادی برای منطقه آزاد با رئیس مجلس، استاندار گلستان، معاون رئیس جمهور، نمایندگان مجمع البرز نشینان جلسه داشتیم.

هزارجریبی اظهار کرد: با اتحادی که ایجاد کردیم توانستیم دو نفر از نمایندگان خود را به هیئت‌رئیسه مجلس بفرستیم و باید امیدوار باشیم با کمک فرزندان دیگر استان گلستان که در شهرهای دیگر هم نماینده هستند بتوانیم به نتایجی برسیم.

وی افزود: در انتخابات این دوره از مجلس خاطرات انتخابات ششم برای همه زنده شد و هدف ما این بود تا پرچم نمایندگان شهید استان برافراشته شود.

در این مراسم مهدی ساوری به عنوان رئیس دفتر گرگان نبی هزارجریبی اعلام و حکم خود را دریافت کرد.

کد خبر 3727801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • بهزاد ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
      0 0
      مرسی از اینکه واقعیت و میگین. حق مسلم این هفت استانه که بزودی باید به عنوان منطقه ازاد تصویب بشوند.وهر کسی مخالف این طرح باشه جزوه دشمنان اصلی مردم ایران بشمار میروند.چون انها از فاجعه اییکه ممکن از عدم تصویب بوجود بیاد بیخبرند.
    • محمد ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
      0 0
      سلام اگه اینچه برون منطقه آزاد بشه چه شهرهایی در منطقه آزاد قرار میگیره آیا گنبد هم جز منطقه آزاد میشه