۱۰ مرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۲۷

۲ خبر از رادیو

سامان احتشامی به رادیو فرهنگ می‌رود/ پخش سریال «یونس نبی (ع)»

سامان احتشامی به رادیو فرهنگ می‌رود/ پخش سریال «یونس نبی (ع)»

حضور سامان احتشامی در برنامه «نیستان» رادیو فرهنگ و همچنین پخش سریال جدید «یونس نبی (ع)» از رادیو نمایش، از جمله اخبار امروز صدای جمهوری اسلامی ایران هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، از روز دوشنبه ۱۱ مردادماه سریال جدید رادیویی «یونس نبی (ع)» به کارگردانی بهرام سروری نژاد از رادیو نمایش پخش می‌شود. این سریال رادیویی را فائزه کوشباغی نوشته است که به فرازی از زندگی حضرت یونس (ع) می پردازد .

«یونس نبی (ع)»  با هنرمندی رضا عمرانی ، محمدرضا علی، کرامت رودساز، غلامحسن تسعیری، محمدیگانه ، مهرداد عشقیان، مهدی صباغی، محسن بهرامی، عرفان ابراهیمی، بیتا خارستانی، شیرین سپه راد، سعیده فرضی، باقر کریم پور، مهدی نمینی مقدم، اسماعیل بختیاری، مهدی صباغی و با حضور تعداد دیگری از هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی به تازگی در رادیو نمایش تولید شده است.

دیگر عوامل این سریال رادیویی عبارتند از: افکت: نرگس موسی پور، صدابرداری :رضا طاهری.

سریال رادیویی «یونس نبی (ع)» هر روز ساعت ۱۹:۱۵ روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.

جزییات کنسرت سامان احتشامی در رادیو فرهنگ

برنامه «نیستان» در مستندی که از تمرین کنسرت پیانو، ملودیکا و سازهای ضربی به آهنگسازی سامان احتشامی و به همراهی گروه کر فیلارمونیک ایران تهیه کرده است، دوشنبه ۱۱ مردادماه با سامان احتشامی درباره این کنسرت گفتگو می کند.

این کنسرت در تاریخ ۱۳ و ۱۴ مردادماه در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت. ندا رامهر گزارشگر «نیستان» در این برنامه با سامان احتشامی نوازنده پیانو و آهنگساز و علیرضا شفقی نژاد رهبر گروه کر فیلارمونیک ایران گفتگو کرده است.

گفتگو با سینا سلیم زاده، یلدا صمدی، پیمان جوانمرد و عمران فروزش دیگر هنرمندانی که در کنار سامان احتشامی به هنرنمایی خواهند پرداخت، از دیگر بخش های «نیستان» خواهد بود.

برنامه «نیستان» رادیو فرهنگ، برنامه ای با موضوع موسیقی ایرانی است که هر روز ساعت ۱۴:۳۰ پخش می شود.

این برنامه به تهیه کنندگی وحید رستگاری، دستیار تهیه فاطمه حق وردی و با اجرای فاطمه رکنی از رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ و ای ام ردیف ۵۸۵ روی آنتن می رود.

کد خبر 3728130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha