۱۵ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۴۲

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ورامین:

۶۱۰ شهید در گلزارهای شهدای شهرستان ورامین مدفون هستند

 ۶۱۰ شهید در گلزارهای شهدای شهرستان ورامین مدفون هستند

ورامین-رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ورامین از مدفون بودن ۶۱۰ شهید انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در گلزارهای شهدای این شهرستان خبر داد.

امیر پورجوادی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به این نکته که گلزارهای شهدای شهرستان ورامین به عنوان یکی از قطب های فرهنگی و معنوی شهرستان شناخته می شوند، اظهار داشت: باید از ظرفیت گلزارهای شهدا برای تعمیق و گسترش ارزش ها و آرمان های شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استفاده کرد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ورامین افزود: هم اکنون ۲۳ گلزار شهدا در ایام سال و در مناسبت های مختلف پذیرای مردم و علاقه مندان به فرهنگ ایثار و شهادت است و باید از ظرفیت حضور مردم در این اماکن معنوی استفاده برد.

وی با اشاره به آمار شهدای مدفون در گلزارهای شهدای شهرستان ورامین ادامه داد: ۶۱۰ شهید انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در ۲۳ گلزار شهدای شهرستان ورامین مدفون هستند که دیار ۱۵ خرداد به خود می بالد که چنین جوانانی را تقدیم انقلاب کرده است.

پورجوادی متذکر شد: امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کم تر از شهادت محسوب نمی شود و باید از همه ظرفیت ها و امکانات برای گسترش و تعمیق ارزش ها و اصول انقلاب اسلامی استفاده کرد و اجازه نداد تا راه شهدا به فراموشی سپرده شود.

کد خبر 3732337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha