۱۷ مرداد ۱۳۹۵، ۱۷:۱۹

معاون وزیر ارشاد:

طرح بیمه خبرنگاران امسال توسعه می‌یابد

طرح بیمه خبرنگاران امسال توسعه می‌یابد

بوشهر - معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: طرح بیمه خبرنگاران امسال توسعه می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین انتظامی بعد از ظهر یکشنبه در نشست با مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: به منظور حمایت از خبرنگاران و نشریات و رسانه‌ها طرح‌های خوبی را در دست اجرا داریم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۱ هزار خبرنگار در سطح کشور تحت بیمه خبرنگاری قرار گرفته‌اند، اضافه کرد: امسال شاهد توسعه طرح بیمه خبرنگاری خواهیم بود و خبرنگاران پیشنهادی نشریات بیمه می‌شوند.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اختصاص ۱۰۰ میلیارد یارانه برای مطبوعات، افزود: شاهد افزایش دو برابری اعتبارات در این بخش هستیم.

وی از تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای طرح اشتراک محصولات فرهنگی خبر داد و اضافه کرد: طرح اشتراک نشریات با هدف ارتقاء سطح دانش عمومی و تخصصی جامعه و گسترش فرهنگ و سرانه مطالعه و حمایت از مطبوعات اجرا شده است.

انتظامی خاطرنشان کرد: واگذاری آگهی به نشریات و مطبوعات برای جلوگیری از تخلفات، الکترونیکی شده است که نقش مهمی در بهبود واگذاری آگهی به مطبوعات خواهد داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر نیز در این نشست به جایگاه استان بوشهر در عرصه فعالیت‌های رسانه‌ای اشاره کرد و اظهار داشت: ۶۲ نشریه سراسری و ۹ خبرگزاری در استان بوشهر نمایندگی دارند.

وی به فعالیت ۴۹ نشریه در سطح استان اشاره کرد و ادامه داد: ۱۷۰ پایگاه خبری در استان بوشهر وجود دارد که۹۰ پایگاه آن در سامانه ثبت شده و ۲۱ پایگاه دارای مجوز هیئت نظارت هستند.

کد خبر 3734669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha