۱۸ مرداد ۱۳۹۵، ۲۲:۵۴

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی:

۹۹ هنرمند در جشنواره ملی نقاشی‌خط و حروف نگاری رضوی شرکت کردند

۹۹ هنرمند در جشنواره ملی نقاشی‌خط و حروف نگاری رضوی شرکت کردند

بیرجند- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از شرکت ۹۹ هنرمند در جشنواره ملی نقاشی خط و حروف نگاری رضوی خبر داد و گفت: ۱۰ نفر به عنوان برگزیدگان این جشنواره تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محبی دوشنبه شب در اختتامیه پنجمین جشنواره نقاشی‌خط و حروف نگاری رضوی با بیان اینکه ۲۷۱ اثر از ۹۹ هنرمند به جشنواره ارسال شده است، اظهار کرد: از این تعداد ۱۲۲ اثر مربوط به بخش حروف نگاری و ۱۴۹ اثر مربوط به بخش نقاشی‌خط بوده است.

وی با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره، تصریح کرد: گسترش فعالیت های فرهنگی، اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی و تجلیلی از هنرمندان آثار هنری پیرامون امام رضا (ع) از جمله این اهداف است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه امسال بخش جنبی جشنواره با موضوع سبک زندگی اسلامی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در فراخوان جشنواره قرار گرفته است، گفت: هنرمندان با انتخاب حدیثی از امام رضا (ع) در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی در این جشنواره شرکت کرده اند.

محبی با اشاره به اینکه ۴۱ اثر جشنواره به مرحله نمایشگاهی راه یافت، افزود: این آثار در نگار خانه شهر بیرجند در معرض دید عموم مردم قرار گرفته است.

کد خبر 3735887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha