۲۳ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۲۸

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین:

شهرداری قزوین موفق به کسب رتبه برتر درحوزه عفاف وحجاب شد

شهرداری قزوین موفق به کسب رتبه برتر درحوزه عفاف وحجاب شد

قزوین- مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: شهرداری قزوین موفق به کسب رتبه برتر درحوزه عفاف وحجاب درمیان دستگاه های اجرایی استان قزوین شد.

سعید وزیری نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام این خبر به تشریح فعالیت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در حوزه عفاف و حجاب پرداخت و اظهار کرد: امسال به مناسبت هفته عفاف و حجاب برنامه‌های مختلفی از سوی سازمان فرهنگی‌ و ورزشی شهرداری قزوین برگزار شد که از آن جمله می‌توان به برگزاری نمایشگاه حجاب برتر در بوستان بانوان، فضاسازی شهر با موضوعات مرتبط عفاف و حجاب، اهدای ۵۰۰ شاخه گل با مشارکت بنیاد ملی عفاف و حجاب اشاره کرد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین افزود: مشارکت در برگزاری مسابقه کتابخوانی احکام مصور پوشش بانوان با بنیاد ملی عفاف و حجاب و برگزاری دو مسابقه مکاتبه ای چشمه سار حکمت و حجاب در اندیشه عمل در نمایشگاه حجاب برتر از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته عفاف و حجاب برگزار شد.  

وی در ادامه به ارائه گزارش فعالیت های انجام شده سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در طول سه سال گذشته پرداخت و اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه مد و لباس اسلامی در سال های ۹۲ و ۹۳ و ۹۴ با مشارکت امور بانوان و خانواده استانداری، فرهنگ و ارشاد اسلامی و جهاد دانشگاهی، برپایی غرفه های فرهنگی و فروشگاهی با حضور اساتید و کارشناسان مجرب را از   برنامه های این کمیته ذکر کرد.

وزیری نژاد افزود: برگزاری همایش ها و کارگاه های آموزشی را از دیگر اقدامات کمیته عفاف و حجاب سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری برشمرد که با حضور استاد حسین دهنوی، دکتر جلالی، دکتر تراشیون و ... با موضوعات حجاب و خانواده با حضور کارکنان، دانش آموزان و دانشجویان و عموم شهروندان  از مهرماه ۹۱ تاکنون توسط این سازمان برگزار شده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: برگزاری هشت جشنواره سپاس از دیگر برنامه کمیته عفاف و حجاب است که از آن جمله می توان به تجلیل از فروشندگان محجبه خیایان خیام، پزشکان محجبه سطح شهر، پزشکان و پرستاران محجبه بیمارستان ولایت، اساتید محجبه دانشگاه علوم پزشکی، اساتید محجبه دانشگاه پیام نور، تجلیل از کارکنان محجبه شهرداری قزوین، اساتید محجبه دانشگاه بین المللی حضرت امام (ره) و پرسنل محجبه مرکز بهداشت شهید بلندیان اشاره کرد.

وی تولید و حمایت از آثار علمی، هنری و فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب در سال های ۹۲ و ۹۳، خرید ۳۰۰ جلد کتاب زن، ستم تاریخی ستم برابری و توزیع در قالب مسابقه بین کارکنان خانم شهرداری، خرید ۲ هزار و ۵۰۰ جلد کتاب بهترین آفریده و توزیع در همایش پیاده روی خانواده در سال ۹۲ را از دیگر اقدامات کمیته عفاف و حجاب سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری برشمرد.

در جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی و ارزیابی دستگاه های اجرایی استان در حوزه عفاف و حجاب از شهرداری قزوین به پاس خدمات ارزنده در حوزه عفاف و حجاب تقدیر بعمل آمد و شهرداری قزوین موفق به کسب رتبه برتر درحوزه عفاف وحجاب شد.

کد خبر 3739790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha