۲۴ مرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۰۰

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم:

نگاه انتفاعی به صندوق قرض الحسنه امداد ولایت وجود ندارد

نگاه انتفاعی به صندوق قرض الحسنه امداد ولایت وجود ندارد

قم - مدیر کل کمیته امداد استان قم گفت: نگاه اختصاصی و انتفاعی به صندوق قرض الحسنه امداد ولایت وجود ندارد و هدف از این صندوق فقط ارائه خدمت به محرومان است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله جلالی در مراسم افتتاحیه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در استان قم که قبل از ظهر شنبه با حضور قائم مقام این صندوق و مسئولان استانی و مدیران بانک‌های قم برگزار شد، اظهار داشت: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت از امروز شنبه همزمان با ولادت امام رضا(ع) فعالیت رسمی خود را‎ آغاز می‌کند و منابع آن به صورت قرض الحسنه در اختیار خانواده‌های تحت حمایت کمیت امداد  قرار می‌گیرد.

وی بیان داشت: این صندوق یک تا ۳۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه با کارمزد سه درصد ارائه خواهد کرد و طی زمان نیز کارمزد آن کاهش می‌یابد.

مدیرکل کمیته امداد استان قم  با بیان این که صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در خیابان امامزاده ابراهیم قم قرار دارد، ابراز داشت: اداره وام کمیته امداد استان قم به این صندوق ارجاع شده و این صندوق فعالیت خود را با بیش از ۲۲ هزار و ۳۵۰ فقره وام در جریان آغاز می‌کند.

وی اظهار کرد:‌ هرکسی می‌تواند در این صندوق سپرده داشته باشد و خیران می‌توانند با افتتاح حساب در این شعبه نیازمندی را خودشان معرفی کنند تا به آنها کمک شود.

جلالی تصریح کرد: نگاه اختصاصی و انتفاعی به این صندوق وجود ندارد و فقط هدف از این افتتاح ارائه خدمت به محرومان است و امید است که این عمل منشأ خیر و برکت باشد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم ابراز داشت: برخی خانواده‌ها برای کوچکترین مسئله خود با مشکل مواجه هستند و وام‌هایی در قالب وام مسکن، کارگشایی، اشتغال و ازدواج به زوجین از سوی صندوق به نیازمندان آن ارائه خواهد شد.

کد خبر 3741043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha