۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۵۳

فرجی در گفتگو با مهر:

اعلام رسمی آمار فروش فیلم‌ها توسط شورای صنفی نمایش پیگیری می‌شود

اعلام رسمی آمار فروش فیلم‌ها توسط شورای صنفی نمایش پیگیری می‌شود

به گفته سخنگوی شورای صنفی نمایش، اعلام رسمی آمار فروش فیلم‌ها توسط این شورا از سوی موسسه سینما شهر پیگیری می شود.

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جلسه امروز دوشنبه ۲۵ مرداد ماه شورای صنفی نمایش گفت: براساس نشست امروز شورای صنفی نمایش فیلم سینمایی «من» به کارگردانی سهیل بیرقی از هفته آینده در گروه سینمایی استقلال به جای فیلم سینمایی «زاپاس» به کارگردانی برزو نیک نژاد اکران می شود. «زاپاس» نیز  در گروه آزاد به نمایش خود ادامه می دهد.

وی ادامه داد: «آب نبات چوبی» به کارگردانی حسین فرحبخش از چهارشنبه این هفته ۲۷ مرداد ماه در گروه آزاد اکران می شود و از هفته آینده به جای «دراکولا» در گروه سینمایی کوروش اکران می شود. همچنین فیلم سینمایی «سایه» به کارگردانی مسعود نوابی هفته آینده در سینما ماندانا به جای فیلم «دختر» به کارگردانی رضا میرکریمی اکران می شود. فیلم «۱۲ صندلی» به کارگردانی اسماعیل براری نیز از همین هفته در گروه آزاد روی پرده می رود.

سخنگوی شورای صنفی نمایش تاکید کرد: در جلسه امروز منوچهر شاهسواری مدیرعامل خانه سینما و مجید مسچی مدیرعامل موسسه سینما شهر حضور داشتند. مسچی در طول جلسه گزارشی از آمار فروش فیلم ها توسط سایت سینما تیکت و روند تجهیز سالن های سینما و سیستم مکانیزه شدن سینماها ارائه کرد.

فرجی در پایان در پاسخ به این پرسش که از چه زمانی شورای صنفی نمایش مسئولیت اعلام رسمی فروش فیلم ها را برعهد می گیرد، گفت: این مساله امروز توسط مدیرعامل خانه سینما مطرح شد و قرار است مجید مسچی هرچه سریعتر شرایط برای اجرای این امر را فراهم کند.

کد خبر 3742114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha