۲۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۳۲

دو خبر از انجمن سینمای جوانان

راهیابی ۲ فیلم به جشنواره «مون دنس» آمریکا/ تخفیف به خبرنگاران

راهیابی ۲ فیلم به جشنواره «مون دنس» آمریکا/ تخفیف به خبرنگاران

انجمن سینمای جوانان ضمن اعلام خبر ارائه تخفیف ۵۰ درصدی به خبرنگاران علاقمند به گذراندن دوره های فیلمسازی از راهیابی ۲ فیلم از این انجمن به جشنواره «مون دنس» آمریکا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مستند کوتاه «قارلی داملار» ساخته هایده مرادی از تولیدات انجمن سینمای جوانان اردبیل و «دیدار برگ» ساخته فضل الله تاری از تولیدات انجمن سینمای جوانان خرم آباد در بخش مسابقه هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مون دنس» آمریکا با هم به رقابت می پردازند.

جشنواره «مون دنس» که از جشنواره های مشهور آمریکایی است، فیلم هایی با موضوع محیط زیست، حقوق بشر و مسائل زنان را به نمایش می گذارد. هدف این جشنواره الهام بخشیدن، ترویج و تشویق فیلمنامه نویسان و فیلمسازان مستقل جهت انجام کارها به نحو احسن در فیلم و فیلمنامه، نمایشنامه های صحنه ای، فیلمنامه تلویزیونی، موسیقی فیلم و داستان های کوتاه است و یک فرصت حرفه ای را برای افراد خلاق، هنرمندان با استعداد و متعهد فراهم می کند که می توانند از این فرصت برای پیشبرد کار خود استفاده کنند.

فیلم‌های حاضر در بخش‌های مختلف جشنواره از غروب تا نیمه‌شب به نمایش درمی‌آید و پس از آن نشست پرسش و پاسخ برگزار می‌شود.

فیلم های «دیدار برگ» ساخته فضل الله تاری، «آتلان» ساخته معین کریم الدینی، «مرد نمکی» ساخته سیدسجاد موسوی، «برگ‌های پاییزی»،  «ماهی» ساخته سامان حسین پور، «زمین دارد نفس می‌کشد» ساخته علی پورعیسی، «قارلی داملار» ساخته هایده مرادی و «دریا و ماهی پرنده» ساخته مهرداد غفارزاده در بخش های مختلف جشنواره حضور خواهند داشت.

دوازدهمین دوره جشنواره مون دنس ۴ و ۵ سپتامبر در شهر بولدر آمریکا برگزار می شود.

تخفیف ۵۰ درصدی انجمن برای خبرنگاران

انجمن سینمای جوانان ایران برای خبرنگارانی که تمایل به گذراندن دوره‌های فیلمسازی و مشاغل سینمایی دارند، به میزان ۵۰ ‌درصد تخفیف قائل می‌شود. این تخفیف شامل دوره‌ آموزش فیلمسازی و دوره‌های مشاغل سینمایی می‌شود.

آشنایی با سینما، عکاسی، فیلمنامه‌نویسی، تصویربرداری، کارگردانی، تدوین، صدا، کارگاه مستندسازی، کارگاه فیلم‌سازی تجربه‌گرا و کارگاه فیلمسازی داستانی ازجمله دروس دوره آموزش فیلمسازی است.

همچنین عکاسی، عکاسی پرتره، فیلمنامه‌نویسی، تصویربرداری، نرم‌افزارهای تدوین، زیبایی‌شناسی تدوین، نقد و تحلیل فیلم، نقد فیلم پیشرفته، مبانی نور و صدا ازجمله دروس بخش مشاغل سینمایی هستند.

اهالی رسانه و خبرنگاران حوزه فرهنگ و هنر که به حضور در دوره‌های آموزشی علاقمند هستند می‌توانند با مراجعه به انجمن سینمای جوانان استان تهران در جریان زمان برگزاری دوره‌های و چگونگی ثبت‌نام قرار گیرند.

کد خبر 3742806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha