۲۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۵۸

واعظی در اردبیل تاکید کرد؛

تداوم لغو تحریم‌های بانکی تاکیدی بر موفقیت دولت در برجام است

تداوم لغو تحریم‌های بانکی تاکیدی بر موفقیت دولت در برجام است

اردبیل - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات لغو بخش قابل توجهی از تحریم‌های بانکی را تاکیدی بر موفقیت دولت در مذاکرات برجام و در تقابل با کشورهای غربی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود واعظی بعد از ظهر سه شنبه در آغاز سفر یک روزه خود به استان اردبیل با حضور در شهرستان نمین با اشاره به لغو بخشی از تحریم‌های بانکی افزود: لغو تحریم های بانکی همچنان ادامه داشته و در آینده شاهد برداشته شدن این تحریم ها خواهیم بود.

وی با اشاره به تلاش های همه جانبه در مذاکرات هسته ای ادامه داد: دستاوردهای توافق بزرگ برجام کم کم خود را نشان داده و مردم بزودی تاثیرات این موفقیت را در تمام جنبه های اقتصادی و اجتماعی شاهد خواهند بود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برداشته شدن بخشی از تحریم های بیمه ای را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: مهمتر اینکه ۱۲ قطعنامه شورای حکام علیه ایران لغو شده و این دستاورد بزرگی برای کشور و ملت ایران است.

وی با اشاره به دستاوردهای برجام در بخش ارتباطات و فناوری یادآور شد: موفقیت در مذاکرات هسته‌ای و توافق نهایی صورت گرفته توسعه فناوری اطلاعات کشور را تسریع بخشیده و ما در تلاشیم از این امر بالاترین بهره را ببریم.

واعظی افتتاح صدها پروژه در بخش ارتباطات و مخابرات کشور را طی هفته دولت را در این راستا و در جهت توسعه این حوزه دانست و متذکر شد: فقط در استان اردبیل ۱۴ پروژه به ارزش ۱۰۵ میلیارد تومان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه فناوری اطلاعات امروز به توسعه مناطق محروم توجه ویژه ای صورت می گیرد، عنوان کرد: توسعه زیرساخت ها از جمله فیبرنوری و نیل ارائ خدمات نوین اینترنتی در دستور کار بوده و توسط فناوری بومی پیگیری می شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در عین حال توسعه زیرساختی و اشتغال را مهمترین اولویت دولت در شرایط کنونی برشمرد و بیان داشت: این امر به تمام وزرا و سازمانها ابلاغ شده و تاکید گردیده که باید هر بخش بنوبه خود سهم توسعه زیرساخت های اشتغال را فراهم کنند.

کد خبر 3743408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha