۲۷ مرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۱۰

هفته دولت؛

۲۲ پروژه عمرانی شهرستان دیر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

۲۲ پروژه عمرانی شهرستان دیر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

بوشهر - فرماندار شهرستان دیر از آغاز و افتتاح ۲۲ پروژه عمرانی در هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال در شهرستان دیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمزه اعتماد صبح چهارشنبه در بازدید میدانی از پروژه‌های عمرانی دوراهک در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در هفته دولت امسال شاهد بهره برداری از ۱۶ پروژه با اعتبار بر ۳۳ میلیارد و ۱۸۷ میلیون ریال در شهرستان دیر خواهیم بود.

وی اظهار داشت: شش پروژه در شهرستان دیر در هفته دولت با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۸۲۴ میلیون ریال نیز عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد که این طرح‌ها شامل عمران شهری و روستایی، ورزشی، گاز رسانی، بهداشت و کشاورزی است.

فرماندار شهرستان دیر با اشاره به اینکه هفته دولت فرصتی مناسب برای ارائه فعالیت‌های نظام جمهوری اسلامی است، گفت: در طول هفته دولت مسئولان اجرایی با حضور در مناطق مختلف شهرستان به مسایل و مشکلات مردم رسیدگی خواهند کرد.

اعتماد گفت: نشست با استاندار  بوشهر در شهرستان دیر، تجلیل از کارمندان، نشست هم اندیشی با مردم در سه بخش شهرستان، دیدار با خانواده شهدا، غبار رویی گلزار شهدا، مراسم ویژه شهادت شهیدان رجایی و باهنر و ارائه گزارش قبل از خطبه نماز جمعه از جمله اقدامات و برنامه‌های هفته دولت است.

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه حضور مدیران اجرایی شهرستان دیر در برنامه‌های هفته دولت برای پیوند مردم با دولت است، اظهار داشت: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی در کوچکترین و دورترین نقاط روستایی منطقه شاهد امکانات رفاهی و عمرانی هستیم.

کد خبر 3744134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha