۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۵:۵۰

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر:

مسکن از مهمترین نیازهای مددجویان کمیته امداد استان بوشهر است

مسکن از مهمترین نیازهای مددجویان کمیته امداد استان بوشهر است

بوشهر - مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: مسکن از مهمترین نیازهای مددجویان کمیته امداد استان بوشهر است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از کمیته امداد بوشهر، احمد لطفی در نشست با مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر در خصوص بهره مندی خانواره های  نیازمند کمیته امداد از انشعاب گاز رایگان به رایزنی پرداخت.

وی با تشکر از همکاری خوب شرکت گاز استان بوشهر با کمیته امداد در امر کمک به نیازمندان، گفت: تامین گازخانگی یکی از نیازهای اساسی خانوارهای نیازمند کمیته امداد است و در این راستا شرکت گاز استان، سال گذشته کمک های خوبی را در انشعاب رایگان گاز داشته است.

لطفی با اشاره به اینکه ۳۲ هزار خانوار در استان، تحت حمایت کمیته امداد هستند، گفت: بخشی از این خانوار ها که اغلب در مناطق روستایی هستند یا فاقد مسکن بوده و یا از مسکن مناسب برخوردار نیستند.

مدیر کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه موضوع خانه‌دار کردن مددجویان از برنامه‌های مهم این نهاد است، گفت: هم اکنون  هزار و ۱۲۱ واحد مسکونی  مددجویی در سطح استان در حال ساخت است که همه این واحد ها به سیستم انشعاب گازی نیازمند هستند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه همه این واحدها قرار است تا پایان سال در اختیار مددجویان فاقد مسکن قرار گیرد، از شرکت گاز درخواست داریم همانند سنوات گذشته، بر اساس ردیف قانون بودجه، همکاری در خصوص انشعاب گاز رایگان برای این واحد های مددجویی را داشته باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر یادآور شد: در سال ۹۴ با همکاری خوب شرکت گاز ۶۸۷ خانوار کمیته امداد در استان از انشعابات گازی رایگان بهره مند شدند که در این زمینه بالغ بر یک میلیارد ۳۷۳ میلیون ریال هزینه داشته است.

کد خبر 3748755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha