۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱۳:۰۱

معاون اول رئیس جمهور:

دولت در حمایت از تولید داخلی و صنعت کشور جدی است

دولت در حمایت از تولید داخلی و صنعت کشور جدی است

قزوین- معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت به دنبال رونق اقتصادی و حمایت از تولیدات داخلی است و از صنعت کشور حمایت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسحاق جهانگیری در سفر یکروزه به قزوین در مراسم افتتاح خط تولید یک واحد صنعتی اظهار داشت: دولت یازدهم در شرایط تنگنای مالی همچنان به فکر حمایت از صنعتگران و تولیدکنندگان است و با بسته های حمایتی تلاش می کند زمینه رونق صنعت را فراهم کند.

وی افزود: هدف ما حمایت قاطعانه از تولیدات داخلی و رونق آنها است تا بتوانیم به اشتغال کشور نیز کمک کنیم و چرخه اقتصاد را با سرعت بیشتری به حرکت درآوریم.

جهانگیری تصریح کرد: تاکید مقام معظم رهبری نیز بر حمایت از صنایع داخلی است و اینکه نباید واردات به سمت کالاهای لوکس جهت‌گیری شود و ما نیز در این مسیر همه توان و امکانات خود را به کار خواهیم بست.

معاون اول رئیس جمهور بیان کرد: خوشبختانه در استان قزوین بهترین صنعت مشغول فعالیت هستند و در مسیر شکوفایی اقتصاد تلاش می کنند و در این راستا ۶۰۰ واحد صنعتی استان قزوین برای دریافت تسهیلات انتخاب شدند که امیدواریم با تزریق اعتبارات مورد نیاز به فعالیت کامل برسند.

وی افزود: خوشبختانه استان قزوین هم در صنعت و هم کشاورزی قابلیت های زیادی دارد و اگر در بخش صنعت دچار مشکلاتی نیز هست، به دلیل حجم فعالیت ها و تعداد زیادی واحدهای صنعتی دور از انتظار نیست که باید برای رفع آن اقدام کنیم.

جهانگیری ادامه داد: امیدواریم استان قزوین بتواند در شرایط جدید ایجاد شده از تسهیلات پیش بینی شده از سوی دولت برای رونق واحدهای صنعتی خود استفاده کند.

وی یادآور شد: برخی صنایع نیمه تعطیل یا تعطیل شده برای ادامه فعالیت باید به فکر نوسازی و بازسازی کامل خود باشد تا بتواند با تولید محصولات به‌روز، در عرصه رقابت داخلی باقی بماند.

معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: برای نوسازی واحدهای فرسوده نیز تسهیلات لازم پیش بینی شده تا این واحدها نیز به چرخه تولید بازگردند.

کد خبر 3749581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha