۳ شهریور ۱۳۹۵، ۸:۴۰

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای بوشهر خبر داد:

تدوین اطلس فرهنگی اجتماعی استان بوشهر در زمینه مصرف آب

تدوین اطلس فرهنگی اجتماعی استان بوشهر در زمینه مصرف آب

بوشهر - مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای بوشهر از تدوین اطلس فرهنگی اجتماعی استان بوشهر در خصوص مصرف آب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای بوشهر، در راستای اجرای طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب زیر زمینی اولین کارگروه اطلاع رسانی، آموزش و فرهنگ سازی در سالن جلسات شرکت آب منطقه‌ای بوشهر برگزار شد.  

در این نشست که با محوریت پیاده سازی علمی و عملی دستورالعمل اطلاع رسانی، آموزش و فرهنگ سازی و با حضور رییس و اعضای هیات علمی دانشگاه خلیج فارس برگزار شد، حاضرین به بحث و بررسی و اظهار نظر در خصوص اجرای هر چه بهتر این دستورالعمل پرداختند.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای بوشهر با اشاره به ساختار این دستورالعمل که در دو بخش مطالعاتی – زیر ساختی و اجرایی – میدانی تدوین شده، اظهار کرد: اجرای صحیح و درست بخش مطالعاتی این دستورالعمل، زمینه را برای اجرای بهتر آن فراهم می سازد و هر چه بخش مطالعاتی که شامل سنجش و پایش افکار بهره برداران و تهیه اطلس فرهنگی اجتماعی استان در خصوص مصرف آب است بصورت متقنی تهیه شود، به یقین می توان گفت که بیش از ۵۰ درصد راه را پیموده ایم.

شاهپور رجایی، ظرفیت علمی و پتانسیل بالای دانشگاه خلیج فارس بوشهر که به‌عنوان دانشگاه معین شرکت متبوعش در راستای اجرای طرح احیا و تعادل بخشی انتخاب شده را ستود و تصریح کرد: مردم، از لحاظ آگاهی در سطح بالایی قرار دارند، بنابراین هر چه قدر دستورالعمل ها و قوانین اجرایی را به صورت مستدل و بر اساس مستندات علمی از زبان اساتید و محققان دانشگاه‌ها بشنوند، اثر گذاری بهتری خواهد داشت.

وی ادامه داد: اجرای صحیح پایش افکار و فرمت علمی تهیه پرسشنامه برای هر یک از جوامع هدف اعم از روحانیون، قضات، نیروی انتظامی، بهره برداران و جامعه رسانه و تجزیه و تحلیل آنها، بستر مناسب و همواری را برای اجرای برنامه های هفت گانه میدانی اجرایی دستورالعمل اطلاع رسانی، آموزش و فرهنگ سازی فراهم خواهد کرد.

در ادامه این جلسه مقرر شد تیم های جداگانه‌ای متشکل از اساتید دانشگاه خلیج فارس و شرکت سهامی آب منطقه ای در خصوص اجرای تمامی محورهای طرح احیا و تعادل بخشی و نیز معرفی اساتید صاحبنظر در خصوص اجرای دستورالعمل اطلاع رسانی، فرهنگ سازی به شرکت آب منطقه ای اعلام شود.

کد خبر 3750114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha