۲ شهریور ۱۳۹۵، ۲۰:۵۶

با حکم رئیس سازمان زندان‌های کشور؛

مدیرکل زندان های استان یزد معرفی شد

مدیرکل زندان های استان یزد معرفی شد

یزد ـ در مراسمی با حضور مدیرکل بازرسی سازمان زندان های کشور، از خدمات موسی احمدی تقدیر و رضا ذوالفعلی نژاد به عنوان مدیرکل زندان های استان یزد معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان های استان یزد، اسماعیل نوروزی در این نشست ضمن قدردانی از خدمات ۳۵ ساله موسی احمدی در عرصه اصلاح و تربیت اظهار داشت: موسی احمدی قریب ۳۵ سال با تلاش خود، تجربیات بسیار زیادی در زندانبانی کسب کرده و خدمات مفید وی در استان های مختلف کشور نمود دارد.

وی افزود: زندانبانی و مدیریت زندان یکی از مشاغل سخت و دشواری است که به برکت خون شهدا و به ویژه شهید لاجوردی امروزه شاهد اتفاقات بسیار خوبی در زندان های کشور هستیم که یکی از این اقدامات مهم، بحث شعار سازمانی و تلاش پرسنل برای اصلاح و تربیت مددجویان است.

مدیرکل بازرسی سازمان زندان های کشور عنوان کرد: امر زندانبانی به طور قطع یکی از مشاغل سخت است که با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست زیرا کار کردن در محیط زندان و انتقال مباحث روحی و روانی مرتبط با زندانیان، آثار روحی و روانی منفی بر پرسنل خواهد گذاشت.

نوروزی در ادامه با معرفی رضا ذوالفعلی نژاد به عنوان مدیرکل زندان های استان یزد اظهار داشت: مداوت همدلی و همت شما همکاران یزدی در کنار مدیرکل جدید، برای تحقق عدالت قضایی و اصلاح و تربیت مددجویان لازم است تا همچون گذشته تجلی مناسبی را در امر زندانبانی استان یزد شاهد باشیم.

کد خبر 3750130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha