۲ شهریور ۱۳۹۵، ۲۰:۳۸

شهردار محمدیه:

پارک ۲۰ هکتاری محمدیه تا پایان سال به بهره برداری می رسد

پارک ۲۰ هکتاری محمدیه تا پایان سال به بهره برداری می رسد

قزوین- شهردار محمدیه گفت: پارک ۲۰ هکتاری محمدیه با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان تا پایان سال جاری افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین بهزاد پور در حاشیه افتتاح ۵ هزار واحد مسکن مهر مهرگان که با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار شد،   در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به اینکه مهرگان مجموعه جدید شهری است و خدمات تازه ای برای ارائه آن مورد نیاز است هزینه های کلانی در بر دارد که تا مدت ها با اعتبارات محدودی که داشتیم در این زمینه دچار مشکلاتی بودیم ولی در حال حاضر خدمات خوبی انجام شده است و تلاش شده تا با افزایش اعتبارات بخشی از مشکلات امروز رفع شود.

وی با اشاره به خدمات شهری انجام شده در مهرگان گفت: در حال حاضر پارک ۲۰ هکتاری مهرگان با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان در حال اجراست و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم این پارک را برای استفاده شهروندان آماده و افتتاح کنیم.

شهردار محمدیه گفت: در حال حاضر ساخت این پارک بیش از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و تاکنون نزدیک به ۶ میلیارد تومان هزینه شده است.

بهزاد پور با اشاره به فضاهای سبز موجود شهری در مهرگان افزود: نزدیک به ۱۲ هکتار فضای سبزشامل پارک های کوچک و بزرگ در شهرک مهرگان به بهره برداری رسیده است اما برای رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی وجود دارد.

وی ارائه خدمات مطلوب شهری به ساکنین منطقه مهرگان را از اهداف و ضرورت های مجموعه شهری محمدیه دانست و خاطر نشان کرد: اگرچه مدت زمان زیادی از ایجاد این شهرک نگذشته است اما با تدابیر اندیشیده شده در تلاشیم تا هرچه زودتر خدمات شهری و نیازمندی یهای مردم شهر به بهترین شکل ممکن رفع شود.

شهردار محمدیه با اشاره به سرانه فضای سبز شهر مهرگان عنوان کرد: در مجموع  برای شهر محمدیه  ۸۰ هکتار فضای سبز در نظر گرفته شده است که با برنامه ریزی های انجام شده تا پایان پروژه های شهری مهرگان و اتمام شهر به این رقم نزدیک خواهیم شود.

بهزادپور هم چنین با اشاره به افتتاح بیش از ۵ هزار واحد جدید در این شهر افزود: افتتاح این واحد های جدید بار جمعیتی جدیدی برای شهر ایجاد خواهد کرد و به همین منظور با مذاکرات انجام شده در پی تهیه اتوبوس های جدید برای ناوگان حمل و نقل مهرگان هستیم.

شهردار محمدیه بیان کرد: در حال حاضر ۸ اتوبوس و ۲۰ تاکسی خطی در مسیر مهرگان قزوین و مهرگان زیباشهر در تردد هستند ولی برای رسیدن به نقطه مطلوب باید ۱۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی شهرک مهرگان افزوده شود.


 

کد خبر 3750131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha