۲ شهریور ۱۳۹۵، ۲۰:۱۵

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان شرقی:

۷۷۲واحدتولیدی برای دریافت تسهیلات رونق تولیدبه بانک ها معرفی شدند

۷۷۲واحدتولیدی برای دریافت تسهیلات رونق تولیدبه بانک ها معرفی شدند

تبریز – دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان شرقی گفت: ۷۷۲واحد تولیدی استان برای دریافت تسهیلات رونق تولید به بانک ها معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی این کارگروه، سخاوت خیرخواه با اعلام این خبر افزود: از این تعداد واحد تولیدی معرفی شده، تعداد ۷۰ واحد نیز در مرحله عقد قرار داد با بانک های عامل بوده و تعداد ۳۷۴ واحد دیگر به شعب بانک ها ارجاع و مراحل تشکیل و تکمیل پرونده خود را در شعب منتخب بانک های عامل پشت سر می گذارند.

وی ضمن اشاره به تشکیل مستمر جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در جهت کمک به صنایع و رفع مشکلات صنعت استان ابراز داشت: پرونده واحدهای ثبت نامی بدون فوت وقت از طریق کارشناسان سازمان بازدید و بعد از تکمیل پرونده و اعلام نظر کارشناسی در «کمیته بررسی»، « کمیته استانی» و «کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان» مطرح و نهایتا به بانک های عامل معرفی می شوند.

مشاور رییس صنعت، معدن و تجارت استان در همین راستا تعداد متقاضیان تسهیلات رونق تولید را سه هزار و ۷۷ واحد اعلام کرد و افزود: از این میزان ۱۲۵۳ واحد مربوط به بخش صنعت و ۱۸۲۵ واحد مربوط به بخش کشاورزی بوده است.

وی رقم ریالی تسهیلات پرداخت شده به ۳۶ واحد تولیدی را حدود ۱۹۰ میلیارد ریال اعلام کرد و  گفت: طبق پیگیری های انجام گرفته امیدواریم با افزایش پرداختی ها از سوی بانک های استان رتبه خود را در بین استان ها ارتقاء دهیم.

کد خبر 3750132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha