۲ شهریور ۱۳۹۵، ۲۰:۵۰

همزمان با اولین روز از هفته دولت؛

پروژه های روستایی ملارد با ۱۴ میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد

پروژه های روستایی ملارد با ۱۴ میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد

ملارد-پروژه های روستایی ملارد با اعتباری قریب به ۱۴ میلیارد ریال تحت عناوین پارک و فضای سبز و زمین چمن مصنوعی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، پروژه های روستایی شهرستان ملارد عصر سه شنبه با حضور جمعی از مسئولان محلی، منطقه ای، شهرستانی و استانی در محدوده های قشلاق ملارد، ملارد ویلایِ جنوبی و روستای مهر آذین به صورت رسمی به بهره برداری رسید.

پارک روستای قشلاق ملارد در مساحت شش هزار متر و با ۱۲ هزار متر مربع آسفالت ریزی در محدوده فلکه دوم ملارد ویلای جنوبی، پارک روستای مهر آذین به وسعت یک هزار و ۵۰۰ متر مربع و زمین چمن مصنوعی این روستا در مساحتی به مقیاس دو هزار متر مربع از نمونه پروژه هایی بود که با حضور رحیم سلیمانی راد مدیرکل روستایی استانداری تهران افتتاح شد.

آقامعلی سلطانی بخشدار بخش مرکزی ملارد در حاشه این مراسم و در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص میزان اعتبارات این پروژه ها و فرآیند زمانی طی شده برای احداث و تکمیل طرح های اشاره شده، اظهار داشت:پارک روستای قشلاق با اعتبار ۹۰۰ میلیو ن تومان در تاریخ ۳۰ فروردین ماه سال جاری به صورت رسمی کلید خورد که با تلاش عوامل مسئول، امروز شاهد بهره برداری از آن هستیم.

وی افزود: عملیات احداث پارک روستای مهر آذین نیز در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه سال جاری به صورت رسمی کلید خورد که با تزریق بودجه ۲۳۰ میلیون تومانی، آماده بهره برداری شده است.

بخشدار صفادشت با اشاره به اعتبار ۲۹۰ میلیون تومانی زمین چمن مصنوعی روستایی مهر آذین عنوان کرد: هدف ما تحقق توسعه پایدار در مناطق روستایی است و توزیع متوازن امکانات متناسب با نیاز سنجی های لحاظ شده در دور افتاده ترین نقاط این شهر از اولویت هایی بوده که از سوی فرمانداری این شهرستان با جدیت تمام پیگیری خواهد شد.

سلطانی گفت: تخصیص اعتبارات و تجهیزات مطلوب به مناطق روستایی یکی از نقاط قوت این دولت به شمار می رود که با یک نگاه اجمالی میان دایره خدمات ارائه شده در طول سه سال اخیر با آنچه که در گذشته شاهد آن بودیم، به تفاوت محسوس و چشمگیری پی می بریم که بخش مرکزی شهرستان ملارد نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وی یادآور شد:پروژه هایی که امروز شاهد افتتاح آن هستیم، تنها بخشی از طرح های در دست بهره برداری است و به تدریج پروژه های زیرساختی، زیربنایی و روبنایی دیگری نیز در حوزه های بهداشتی، درمانی، فرهنگی، فضای سبز، شهری و خدماتی به بهره برداری خواهد رسید که اطلاع رسانی لازم در این خصوص انجام خواهد شد.

کد خبر 3750152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha