۲ شهریور ۱۳۹۵، ۲۲:۲۰

مشاور پارلمانی رئیس مجمع تشخیص نظام:

وزرا باید از عملکرد دولت قاطعانه دفاع کنند

وزرا باید از عملکرد دولت قاطعانه دفاع کنند

قزوین- مشاور پارلمانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در شرایطی که دولت مورد هجمه قرار می گیرد از وزرا انتظار داریم از عملکرد دولت دفاع کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قدرت الله علیخانی سه شنبه در آخرین جلسه معاون اول رئیس جمهور با منتخبان استان که در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد اظهارداشت: استان قزوین با همه ظرفیت هایی که دارد با مشکلاتی در بخش های آب و راه روبروست که حل آنها نیازمند حمایت دولت است.

وی گفت: حضور آقای جهانگیری فرصت مناسبی برای حل مشکلات گذشته استان است و ما انتظار داریم در این سفر برخی از موانع توسعه استان برطرف شود.

علیخانی یادآورشد: در دولت گذشته احداث جاده قزوین، الموت به تنکابن آغاز شد که بیش از ۴۵۰ میلیارد تومان قرار بود برای تسریع در کار تامین شود که ممکن نشده و به دلیل اهمیت این جاده از معاون اول رئیس جمهور انتظار داریم دستور لازم را برای پیگیری کار صادر کنند.

مشاور پارلمانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: تامین آب مورد نیاز ۱۴ شهر و ۱۸۰ روستای استان نیازمند کمیسیون ماده ۲۱۵ است که امیدواریم در این سفر محقق شود.

استاندار قزوین خوب کار می کند

حجت الاسلام علیخانی با تشکر از تلاش استاندار قزوین در توسعه استان گفت: دلمان می خواهد استاندار قزوین در اهداف خود موفق باشد و تاکنون هم خوب عمل کرده اما انتظار داریم به وزرا دستور دهید تا همراهی بیشتری با آقای همتی داشته باشند تا کارها شتاب گیرد.

وزرا از عملکرد دولت دفاع کنند

علیخانی اظهارداشت: متاسفانه در شرایطی که باید همه وزرا از دولت محترم دفاع کنند اما فقط چند نفر مانند آقای جهانگیری، حجت الاسلام علوی، یونسی و مجید انصاری قاطعانه از دولت دفاع می کنند و بقیه به نظر می رسد در این زمینه جدی نیستند.

زرآبادی: عملکرد مدیران ارزیابی شود

در ادامه سید حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: برای تقویت جایگاه مدیران همسوی دولت انتظار می رود نظارت و ارزیابی دقیقی از عملکرد مدیران دولتی داشته باشیم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر استان قزوین با مشکل کمبود آب مواجه است و طرح های نیمه تمام هم باید به سرانجام برسد که از معاون اول ریاست جمهور انتظار پیگیری داریم.

درویش استاد دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین هم گفت: با تشکیل اتاق فکر می توان برای کمک به دولت از ایده های مختلف بهره گرفت.

وی اضافه کرد: در شبکه رسانه ای دولت باید تحولی ایجاد شود و عملکرد انجام شده در اختیار مردم قرار گیرد.

در این جلسه فریدون همتی استاندار قزوین، ایوب رحیمی معاون سیاسی استانداری قزوین و جمعی از منتخبان و استادان دانشگاههای استان حضور داشتند.

کد خبر 3750199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha