۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۳:۳۸

آغاز داوری جایزه انتقال فناوری از میان کشورهای در حال توسعه

آغاز داوری جایزه انتقال فناوری از میان کشورهای در حال توسعه

دبیر شبکه انتقال و تبادل فناوری از آغاز داوری قراردادهای انتقال فناوری دریافت شده برای انتخاب بهترین مورد انتقال فناوری میان کشورهای عضو سازمان دی-هشت و دیگر کشورهای اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی صفاری‌نیا با اعلام این خبر افزود: ارسال فراخوان توسط دبیرخانه و نمایندگان هشت کشور عضو سازمان دی-هشت به شرکت‌های فناور و فعالان تجاری حوزه علم و فناوری انجام گرفت و تاکنون قراردادهایی از کشورهای ایران، ترکیه، امارات، لبنان، عربستان، پاکستان و مالزی برای شرکت در این جایزه به دبیرخانه معرفی شده‌اند.

وی ادامه داد: در این ارتباط داوری قراردادهای نامزد شده توسط کارشناسان، شورای راهبری شبکه و متخصصین انتقال فناوری انجام خواهد گرفت و جایزه برترین انتقال فناوری طی مراسمی به طرفین قرارداد اهدا خواهد شد.

رئیس پارک فناوری پردیس و دبیر شبکه D-۸ TTEN با بیان اینکه جایزه شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی است که به هر یک از طرفین قرارداد انتقال فناوری برتر اعطا خواهد شد، گفت: این‌ اولین دوره برگزاری جایزه بهترین انتقال فناوری است و امیدواریم در سال‌های آتی مخاطبین آن افزایش پیدا کنند.

جایزه انتقال فناوری شبکه D-۸ TTEN به منظور تشویق انتقال و تبادل فناوری میان کشورهای عضو دی-هشت و کشورهای عضو سازمان OIC و تقویت شبکه D-۸ TTEN برای ارتباط بیشتر فعالان عرصه فناوری و تجارت فناوری و محصولات دانش­ بنیان در هر سال میلادی اعطا می شود.

کد خبر 3750690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha