۴ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۱۶

امام جمعه نکا:

برخوردنشدن با حقوق های نجومی حیثیت نظام را زیر سؤال می‌برد

برخوردنشدن با حقوق های نجومی حیثیت نظام را زیر سؤال می‌برد

نکا - امام‌جمعه نکا با اشاره به حقوق نجومی و برداشت‌های غیرقانونی افزود: عدم برخورد با برداشت‌های غیرقانونی و نامتعارف حقوق های نجومی حیثیت نظام را زیر سؤال می‌برد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی لائینی صبح پنجشنبه در جمع مسئولین شهرستان نکا سازندگی، عمران و آبادی را از دو مقوله مهم در کشور قلمداد کرد که می‌تواند با فراهم آوردن رفاه و آسایش مردم رضایتمندی‌شان را نسبت به‌نظام و دولت ارتقا دهد.

وی افزود: تمام پایه‌های میز ما در این دولت‌ها روی قطرات خون پاک شهدا تشکیل‌شده است لذا باید مدیران به احترام خون شهدا با رعایت اخلاق‌مداری خدمت صادقانه به مردم عرضه کنند.

امام‌جمعه نکا با اشاره به گرامیداشت سالروز شهادت شهدای دولت، از شهیدان رجایی و باهنر نمونه بارزی از ایثار، اخلاق مدار، ساده‌زیست، جوانمرد و صبور یادکرد و همچنین اظهار داشت: این دو شهید با اخلاص، ساده‌زیستی، مدیریت جهادی و عزمی خستگی‌ناپذیر همواره به‌عنوان الگو در سطح جامعه شناخته‌شده‌اند و در این مسیر دولتمردان امروزی نیز باید با تاسی از منش این دو شهید خدمت‌رسانی خالصانه به مردم و نظام را در رأس قرار دهند.

لائینی در بخش دیگر سخنان خود گفت: نظام اسلامی اگر فقط در عمران و آبادانی و رونق کشور خلاصه شود مانند دیگر کشورها نهایتاً ژاپن می‌شود لذا ما باید این رشد علمی و دنیایی را با رشد معنوی ادغام کنیم تا مردم در مسیر عبادت هم به تعالی برسند.

وی اضافه کرد: همه تشکیلات اداری، سیاسی، اجتماعی کار و رفاه امور اجتماعی برای خوشبختی بشر است تا به هدفی که برای رسیدن به آن خلق‌شده دست یابد لذا در راستای رسیدن به هدف نهایی باید رسیدن به معبود و قرار دادن نام و یاد آن در طی تمامی مراحل فراموش نشود.

امام‌جمعه نکا گفت: در بعضی از مواقع به دلیل مشغله‌های فکری و ذهنی برخی از مدیران از بعد معنوی فاصله می‌گیرند لذا باید با یادآوری اینکه در کشور اسلامی زندگی می‌کنند با عملکردی اسلامی مردم را نسبت به‌نظام و عملکرد آن خوش‌بین‌تر کنند.

وی بابیان اینکه با دریافت‌کنندگان حقوق و برداشت‌های غیرقانونی برخورد شود متذکر شد: حقوق و برداشت‌های غیرقانونی برخی از مدیران که بعضی از مدیران می‌گویند غیرقانونی نیست (بوی ماست‌مالی می‌دهد) درواقع این رویدادها باارزش‌های نظام سازگاری ندارد لذا باید با دریافت‌کنندگان حقوق نجومی و غیرقانونی برخورد شود چراکه حیثیت نظام را زیر سؤال می‌برند.

لائینی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ خاطرنشان کرد: باید مدیران دقت کنند حال و هوای انتخاباتی خدمات و تلاش‌های دولت را تحت شعاع قرار ندهد درواقع اگر تمام شهر حال و هوای انتخاباتی به خود گرفته مدیران با رعایت اصل بی‌طرفی به کار خود پرداخته و شامپاین حال و هوای بیرون نشوند چراکه با قرار گرفتن در جایگاه مدیریتی‌شان در قبال خون شهدا مسئول هستند.

جعفر احمدی فرماندار نکا نیز در ادامه به ثمر رسیدن برجام را نقطه عطف فعالیت دولت یازدهم برشمرد وهمچنین بیان کرد: دولت به پشتوانه مردم توانست این مسئله سیاسی را به سرانجام خوبی برساند درواقع به پشتوانه همین سرمایه عظیم اجتماعی دولت با کاهش نرخ تورم و تک‌رقمی کردن آن در حوزه اقتصادی توانست به موفقیت درخشانی دست یابد.

فرماندار نکا خاطرنشان کرد: علیرغم تمامی این تلاش‌ها و اقدامات، خدمات دولت یازدهم به‌درستی به مردم اطلاع‌رسانی نشده است لذا هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان عملکرد دولت است که باید مسئولان از این فرصت به‌دست‌آمده نهایت بهره را ببرند

کد خبر 3751480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha