۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۲۷

پیمان جعفری به مهر گفت:

صحنه‌های خیابانی «انزوا» جلوی دوربین می‌رود/ فیلمی با ۳۴ بازیگر

صحنه‌های خیابانی «انزوا» جلوی دوربین می‌رود/ فیلمی با ۳۴ بازیگر

تهیه کننده فیلم سینمایی «انزوا» با اشاره به اینکه این اثر سینمایی با محوریت یک زن است، تاکید کرد «انزوا» نزدیک به ۱۰ روز است که جلوی دوربین رفته است.

پیمان جعفری تهیه کننده فیلم سینمایی «انزوا» به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به این پروژه گفت: فیلم سینمایی «انزوا» به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی نزدیک به ۱۰ روز پیش جلوی دوربین رفته است و گروه همچنان در حال فیلمبرداری هستند. در حال حاضر سکانس های خیابانی را جلوی دوربین می بریم تا بعد از پایان این سکانس ها، بخش های داخلی را کار کنیم.

تهیه کننده فیلم سینمایی «آاادت نمی کنیم» تاکید کرد: البته تاکید ما برای فیلمبرداری سکانس های خیابان این است که بتوانیم از آب و هوای تابستانی تهران برای فیلم خود به نحو احسن استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه محور اصلی این اثر سینمایی یک خانم است، بیان کرد: در «انزوا» ۳۴ شخصیت وجود دارد که داستان های فرعی آن را شکل می دهند. آنچه که باید از «انزوا» بگویم این است که این فیلم یک اثر زنانه است اما با ساختار متفاوتی جلوی دوربین رفته است.

این تهیه‌کننده توضیح داد: تا امروز بازیگرانی چون  بهنوش بختیاری، اندیشه فولادوند، امیرعلی دانایی و علی استادی جلوی دوربین رفته اند و به زودی دیگر بازیگران این پروژه نیز جلوی دوربین نقش آفرینی می کنند.

جعفری در پایان گفت: من همیشه ترجیح می دهم در سینما با کارگردانانی که نگاه جدیدی به سینما دارند، کار کنم که البته این گروه از کارگردانان اکثرا اولین یا دومین اثر سینمایی خود را جلوی دوربین می برند.

سیامک صفری، علی استادی، وحید نفر، نادر فلاح، بهنوش بختیاری، اندیشه فولادوند، لیندا کیانی، شقایق فراهانی و لعیا عباس میرزایی از جمله بازیگران این اثر سینمایی هستند.

کد خبر 3753859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha