۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۵:۴۴

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان:

لیگ دسته دوم فوتبال کشور یک جنگ تمام‌عیار برای صعود است

لیگ دسته دوم فوتبال کشور یک جنگ تمام‌عیار برای صعود است

همدان- سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: هر بازی در لیگ دسته دوم برای ما یک جنگ ۹۰ دقیقه ای برای کسب ۳ امتیاز است.

رضا طلایی منش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر  با اشاره به کادر تیم فوتبال پاس همدان اظهار داشت: امسال در کادر فنی پاس نفراتی را جمع کرده‌ایم که چه در لیگ‌های کشور و چه در فوتبال همدان زحمات بسیار زیادی را کشیده‌اند و هم سابقه بسیار خوب ورزشی و هم از شخصیت بسیار بالایی نیز برخوردار هستند و همه از دلسوزان فوتبال این شهر هستند.

وی افزود: در بحث جذب بازیکن نیز تا جایی که توان داشتیم از اعتبار خودمان در فوتبال ایران خرج کردیم تا بتوانیم بازیکنانی را جذب کنیم که بتوانند در این فصل به ما کمک کنند چون ما چاره‌ای به جز صعود به لیگ دسته اول فوتبال نداریم و امسال یکی سال‌های بسیار خاص فوتبال همدان است.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان بابیان اینکه مهم‌ترین فاکتور در فوتبال زمان است، گفت: در فوتبال زمان حرف اول را می‌زند زمان بدن‌سازی، زمان تیم بستن، زمان جذب بازیکن و زمان برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی و متأسفانه ما در این زمینه عقب هستیم و زمان را ازدست‌داده‌ایم و این موضوع شاید دربازی‌های ابتدایی برای تیم ما مشکل‌ساز شود.

وی ادامه داد: نسبت به شرایطی که داریم که از سقوط پاس انگیزه مدیران شهر شاید ازدست‌رفته باشد و مردم همدان نیز نسبت به‌پاس دلسرد شده باشند اما ما باید با تمام توان کارکنیم. اگر تیم‌های دیگر به‌طور مثال روزی ۵ ساعت کار می‌کنند ما باید روزی ۱۰ ساعت کارکنیم چون همه از ما انتظار وجود داشته و این موضوع کار را ما راسخت تر کرده است.

طلایی منش خاطرنشان کرد: ما به فوتبال این مملکت بدهکار هستیم، چه بخواهیم و چه نخواهیم ما به فوتبال ایران بدهکاریم و این بدهی به همه مردم همدان برمی‌گردد و یک سال استثنایی در پیش داریم و باید پاس را به لیگ یک بازگردانیم تا این صعود آغازی برای رسیدن دوباره پاس به سطح اول فوتبال ایران باشد.

وی بابیان اینکه با ریسک بالایی امسال سرمربی گری پاس را قبول کردم، بیان کرد: بعد از سال‌ها حضور در لیگ یک و لیگ برتر قبول سرمربی گری پاس در این برهه ریسک بزرگی برای من بود اما باکمال میل این ریسک را قبول کردم و انگیزه بسیار بالایی دارم چون به نظر من همه در سقوط پاس مقصریم و با تمام تفاسیر باخدای خودم عهد کرده‌ام که تا جایی که توان دارم برای فوتبال و مردم شهرم خدمت کنم.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان عنوان کرد: عده‌ای در این شهر همیشه دنبال سنگ‌اندازی و حاشیه‌سازی برای پاس هستند. آن‌هایی که تیم فوتبال الوند را نابود کردند و پاس را به این حال‌وروز رساند و کسانی که منفعتشان در پاس به خطر افتاده همیشه سنگ‌اندازی کرده و باز هم خواهند کرد اما ما باخدا معامله کرده‌ایم و آن‌ها را هم به خدا واگذار می‌کنم.

طلایی منش بابیان اینکه تنها گزینه برای پاس صعود به لیگ یک است، گفت: چند سال است که فوتبال در ایران بسیار دشوار شده و این مربوط به تمام لیگ‌های فوتبال از لیگ برتر تا لیگ دسته سوم می‌شود و تضمینی نیست که تیمی حتماً صعود کند یا سقوط نکند و هر بازی در لیگ دسته دوم برای ما یک جنگ ۹۰ دقیقه ای برای ۳ امتیاز است که تا پای جان هم برای آن خواهیم جنگید.

کد خبر 3754384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha