۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۵:۰۴

طی یک ماه گذشته؛

۵میلیاردتومان کالای قاچاق دراستان مرکزی کشف شد/دستگیری ۱۰۰قاچاقچی

۵میلیاردتومان کالای قاچاق دراستان مرکزی کشف شد/دستگیری ۱۰۰قاچاقچی

اراک- جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف ۵۴میلیاردریال کالای قاچاق طی مردادماه سال جاری در این استان خبرداد وگفت: این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۷درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه پلیس، یوسف سپهوند اظهار داشت: طی یک ماه گذشته ۵۴میلیارد و ۱۱۷میلیون ریال کالای قاچاق در استان مرکزی کشف شده که این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۸۷ درصدی نشان می دهد.

وی با بیان اینکه در این عملیات ها ۱۰۱ قاچاقچی نیز دستگیر شده اند، بیان داشت: همچنین در این رابطه ۳۲خودروی سبک و سنگین توقیف و یکصد پرونده قضایی تشکیل شده است.

سپهوند با اشاره به اینکه همه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، بر مبارزه با قاچاق کالا در استان مرکزی تاکید کرد و از مردم خواست در این زمینه مشارکت داشته باشند.

کاهش ۱۳درصدی تلفات حوادث رانندگی درون شهری در استان مرکزی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی از کاهش۱۳درصدی کشته شدگان حوادث رانندگی درون شهری طی پنج ماهه نخست امسال در این استان خبر داد.

ابوالفضل امیدی گفت: در پنج ماهه نخست امسال ۳۷ نفر در حوادث رانندگی درون شهری در استان مرکزی کشته شدند که این تعداد کشته شدگان در مدت مشابه سال گذشته ۴۲ نفر بوده است.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان مرکزی با قدردانی از همکاری شهروندان در اجرای طرح های ترافیکی در استان بر تداوم اجرای طرح های انضباط ترافیکی در راستای کاهش حوادث رانندگی و تلفات ناشی از آن تاکید کرد.

کشف چک پول های تقلبی در شازند 

۱۷چک پول تقلبی به ارزش ۱۶ میلیون ریال در عملیات پلیس شهرستان شازند از یک دستگاه خودروی سواری کشف شد. 

بیژن جنتی، فرمانده انتظامی شهرستان شازند در این باره گفت: در تحقیقات ماموران انتظامی شازند یک دستگاه خودروی حامل چک پول تقلبی در یکی از محورهای این شهرستان شناسایی و متوقف شد.

وی با اشاره به کشف ۱۷ چک پول تقلبی به ارزش ۱۶میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در این عملیات، خاطرنشان کرد: راننده خودرو که اهل یکی از استان های همجوار مرکزی است پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

کلاهبرداری با دسترسی به اکانت شبکه های اجتماعی

شخصی که با دسترسی به اکانت شبکه اجتماعی یکی از شهروندان، با ارسال پیام اقدام به کلاهبرداری از حساب دوستان و آشنایان این شهروند می کرد توسط کارشناسان پلیس فتا استان مرکزی دستگیر شد.

مصطفی نوروزی، رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان اراکی مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی و برداشت از حساب این شهروند توسط فردی ناشناس موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد فرد ناشناسی با دسترسی غیرمجاز به اکانت یکی از دوستان شاکی در شبکه های اجتماعی اقدام به کلاهبرداری از این شهروند کرده است.

این مقام انتظامی بیان داشت: در تحقیقات تکمیلی کارشناسان پلیس فتا متهم در یکی از استان های همجوار شناسایی و دستگیر شد و در بازجویی های پلیس به فریب افراد از طریق شبکه های اجتماعی و برداشت غیرمجاز از حساب این افراد اعتراف کرد.

رئیس پلیس فتا استان مرکزی اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

کد خبر 3754387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha