۸ شهریور ۱۳۹۵، ۸:۳۲

معاون استاندار بوشهر:

مشکلات صیادان خارگ حل می‌شود/ پیگیری گازرسانی به جزیره

مشکلات صیادان خارگ حل می‌شود/ پیگیری گازرسانی به جزیره

بوشهر - معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر گفت: انشالله دغدغه صیادان جزیره خارگ به زودی رفع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس جمشیدی یکشنبه‌شب در نشست هم اندیشی با نخبگان جزیره خارگ اظهار داشت: هر جا که به کمک هم بیاییم توانستیم مشکلات را حل کنیم. کارهای خوبی برای جزیره مقاوم خارگ صورت گرفته است، دو شناور برای خدمات دهی برای اهالی خارگ اماده سرویس دهی است.

وی افزود: با توجه مشکلات شدید مالی در استان جزیره خارگ را خاص دیدم و اعتبارات بخش خارگ  ۲۶ درصد افزایش یافته است و این موضوع نشان از توجه خاص مقامات استانی به جزیره خارگ دارد.

جمشیدی گفت: ۱۷ مورد از ۱۹ مصوبه از مصوبات نشست هم اندیشی استاندار با اهالی شریف خارگ سفر استاندار به جزیره خارگ به انجام رسیده است و فقط دو مصوبه آن عملیاتی نشده است که موارد ان دو مصوبه خارج از استان در حال پیگیری است.

وی با اشاره به اینکه در حال رایزنی و برگزاری یک جلسه با وزیر نفت برای رفع مشکلات خارگ هستیم افزود: این جلسه با حضور امام جمعه و نمایندگان جزیره خارگ برگزار خواهد شد.

معاون استاندار بوشهر گفت: در بحث ورزش باید از مربیان بومی استفاده شود و توجه خاص به باید ورزش بانوان خارگ شود.

جمشیدی در ارتباط با مشکلات صیادان خارگ افزود: پروژه اسکله صیادی خارگ در اولویت کارهای عمرانی استان است و انشالله دغدغه صیادان جزیره خارگ به زودی رفع خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر در ارتباط با خدمات وزارت نفت در خارگ گفت: مجموعه نفت زحمات زیادی در ارتباط با خدمات دهی به مردم خارگ کشیده اند و ما تشکر می‌کنیم.

وی در مورد اسکله مورد نیاز اهالی خارگ در بوشهر گفت: با رایزنی هایی صورت گرفته در جلسات استانی به زودی یک پایانه مسافری برای اهالی خارگ در بوشهر ایجاد می شود.

جمشیدی در ارتباط پروژه گازرسانی خارگ افزود: پروژه گاز رسانی به اهالی شریف خارگ در وزارت نفت در حال پیگیری است.

کد خبر 3754881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha