۹ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۱۹

مراسم بزرگداشت زنده یاد حیدر دوراهکی برگزار شد

مراسم بزرگداشت زنده یاد حیدر دوراهکی برگزار شد

بوشهر- مراسم بزرگداشت فرماندار فقید شهرستان دیر، زنده یاد حیدر دوراهکی و شهیدان رجایی و باهنر با حضور مسئولان در شهر دوراهک برگزار شد

گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه دیر دوشنبه شب  در مراسم بزرگداشت فرماندار فقید شهرستان دیر اظهار داشت: مسئولان با مدیریت و روحیه جهادی مشکلات مردم را پیگیری کنند تا مردم طعم  خدمات را احساس کنند.

حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: داشتن انگیزه الهی رمز ماندگاری مرحوم حیدر دوراهکی است.

وی گفت: زنده یاد حیدر دوراهکی همواره در خط ولایت و عاشق شهدا و محرومین بود و سرانجام نیز در مسیر خدمت به مردم و مشکلات مردم در یک سانحه تصادف دار فانی را وداع گفت .

حسینی با تاکید بر الگو برداری مسئولان اجرایی از زندگی و سیره نورانی شهیدان رجایی و باهنر، گفت:مسئولان و دولتمردان می بایست سیره سراسر عزت و افتخار شهیدان رجایی و باهنر را الگوی عملی خود قرار دهند که توفیق و سعادت ها در گرو عمل به وصایای شهیدان است.

امام جمعه دیر با بیان اینکه رمز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر اخلاص در عمل، ساده زیستی، ولایتمداری و روحیه خدمتگزاری است  تصریح کرد: مردمی بودن و از دل مردم برخاستن انسان را ماندگار می کند.

حسینی با بیان اینکه کسانی که زندگی اشرافی دارند درد مردم را لمس نخواهند کرد  افزود: امنیت و آرامش کشور به برکت وجود ولایت فقیه و مرهون فداکاری ها و جانفشانی های ایثارگران و شهدا است که باید شکرگزار این نعمت بزرگ باشیم .

امام جمعه دیر با تاکید بر ضرورت بازگو کردن خدمات نظام اسلامی توسط مدیران گفت: نیاز است خدمات نظام اسلامی را در راستای تقویت دستاوردهای انقلاب و نظام و بستن دهان یاوه گویان و دشمنان به شیوه های درست بازگو شود.

کد خبر 3756195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha