۱۲ شهریور ۱۳۸۵، ۱۸:۱۵

/ در آستانه ميلاد حضرت ولي عصر (عج) صورت مي گيرد /

ارائه تسهيلات ويژه به زائران مسجد جمكران

ارائه تسهيلات ويژه به زائران مسجد جمكران

در آستانه ميلاد مسعود حضرت وليعصر (عج) ، ستاد اعياد شعبانيه در مسجد جمكران تسهيلات ويژه اي براي زائران اين مكان مقدس فراهم كرده است.

به گزارش خبرگزاري مهر ، اعياد شعبانيه با تزئين و چراغاني معابر ، خيابان ها و ساختمان هاي مسجد مقدس جمكران آماده پذيرايي از زائران است.

رئيس ستاد شعبانيه در مسجد جمكران ، گفت: از جمله مشكلات زائران مسجد جمكران درسال هاي گذشته ، پاركينگ ها بود كه امسال با آماده سازي و فضا سازي پاركينگ هاي جديد و شن ريزي و آسفالت امكان استفاده از پاركينگ ها را براي زائران فراهم كرده ايم.

صدوقي به سرويس هاي بهداشتي اشاره و اظهار داشت: مشكل سرويس هاي بهداشتي هم از نظر اصول بهداشتي حل شده است.

وي در خصوص تهيه و توزيع غذاي نذري ، افزود: آشپزخانه مركزي مسجد جمكران آماده و افتتاح شده است كه علاوه بر تهيه وتوزيع غذاي نذري مسجد ، به زائران اين مكان مقدس در تهيه و خصوصا توزيع غذاها ، كمك مي كند.

صدوقي به تسهيلات اقامتي زائران اشاره كرد و گفت: امسال با تجهيز وساخت رواق هاي طرح جامع وخصوصا احداث دو سايبان براي خواهران و برادران در كنار مسجد قبا امكان اقامت واستراحت زايران نيز فراهم شده است.

وي با اعلام اينكه مراسم ويژه روز ميلاد امام زمان (عج) امسال در مسجد قبا  انجام مي شود ، افزود: مراسم ويژه دعاي كميل با سخنراني آيات اعظام و مراسم مولودي خواني و تواشيح از سوي مداحان برگزيده در روزهاي 13، 14 و 15 شعبان از جمله برنامه هاي ستاد اعياد شعبانيه در اين ايام است.

کد خبر 375649

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha