۹ شهریور ۱۳۹۵، ۲۱:۰۵

با پیروزی بر رقیب تهرانی؛

شروع طوفانی نفتی های گچساران در لیگ دسته دوم

شروع طوفانی نفتی های گچساران در لیگ دسته دوم

گچساران – در چارچوب هفته نخست رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در یک بازی پرگل حریف تهرانی خود را شکست داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر سه شنبه در استادیوم شهدای صنعت نفت گچساران دو تیم نفت این شهر و کیمیا فرایندتهران به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه پنج برصفر به سود نفت گچساران به پایان رسید.

تیم فوتبال نفت وگاز گچساران که تمرینات خود را از ۲۸ تیر ماه با برگزاری سه اردو و چند بازی تدارکاتی برگزار کرده بود به عنوان یکی از آماده ترین تیم های شرکت کننده در لیگ دسته دوم حضور دارد و در این بازی توانست بخشی از پتانسیل های خود را به نمایش بگذارد.

در این بازی برای تیم نفت و گاز گچساران مرتضی حیدری، فرشید پاداش،کوشا بهایی پور، اسماعیل هاشمی ، نبی الله اسدی، گلزنی کردند.

همچنین کریم شاوردی نیز یک پنالتی برای تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به هدر داد تا نفتی های گچساران در هفته نخست تنها به همین پنج گل اکتفا کنند .

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در هفته دوم  رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور ۱۶ شهریور در یک بازی خانگی بدون تماشاچی به مصاف شهباز نوژان البرز می رود.

کد خبر 3756962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha