۱۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۴۱

در دیدار با دبیرکل اتحادیه بین المللی تامین اجتماعی؛

پیشنهاد وزیرکار برای ایجاد مرکز مطالعات منطقه‌ای

پیشنهاد وزیرکار برای ایجاد مرکز مطالعات منطقه‌ای

وزیرکار، تعاون و رفاه اجتماعی پیشنهاد کرد: مرکزمطالعات و آموزش‌های منطقه‌ای با همکاری اتحادیه بین المللی تامین اجتماعی ایجاد شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی ربیعی در دیدار با  «ﻫﺎﻧﺲﻫﻮرﺳﺖ ﮐﻨﮑﻠﻮﺳﮑﯽ» دبیرکل اتحادیه بین المللی تامین اجتماعی؛ پیشنهاد ایجاد مرکزمطالعات و آموزش‌های منطقه‌ای را با همکاری اتحادیه بین المللی تامین اجتماعی مطرح کرد.

وی افزود : این مراکزمی‌تواند با هرشکلی که اتحادیه بین المللی تامین اجتماعی جنوب آسیا (ایسا) تشخیص دهد، راه اندازی شود و ما نیز دراین زمینه آماده هرگونه همکاری هستیم.

وزیرتعاون، کارورفاه اجتماعی برپژوهش‌های منطقه ای تاکید کرد وگفت :  اگر در" ایسا " به این امر توجه  وملاحظات منطقه‌ای درنظرگرفته شود قطعا این برنامه‌ها بهتر پیش خواهد رفت.

ربیعی بخش اعظمی از اقتصاد ایران را درصندوق‌های کشوردانست و گفت : ظرفیت بسیار خوبی دراین صندوق‌ها آماده شده است و امیدواریم درتبادل نظر با "ایسا" این ظرفیت‌ها افزایش پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد : ما سازمان بازنشستگی کشوری  را ازبحران خارج و ایده‌ها و آرمان‌های خوبی را دنبال کردیم.

 وزیرتعاون، کارورفاه اجتماعی با اشاره به وضعیت کشورهای منطقه به نابرابری ها وخشونت های موجود در آن‌ها،  گفت : برای دست یابی مناسب این کشورها به یک رفاه نسبی و تامین اجتماعی مناسب هنوز راه زیادی درپیش است.

کد خبر 3757339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha