۱۵ شهریور ۱۳۹۵، ۱۵:۲۲

با حضور رئیس بهزیستی کشور:

مدیرکل جدید بهزیستی استان قزوین معرفی شد

مدیرکل جدید بهزیستی استان قزوین معرفی شد

قزوین- در مراسمی با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور علیرضا وارثی به عنوان مدیرکل جدید بهزیستی استان قزوین منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر دوشنبه در مراسمی با حضور انوشیروان محسنی بندی پی معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور، ایوب رحیمی معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین، داود محمدی، روح الله بابایی صالح، بهمن طاهرخانی، بهمن طاهرخانی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی، مددجویان و مربیان بهزیستی ضمن تقدیر از خدمات ۱۰ ساله حسین افشار مدیر سابق، علیرضا وارثی به عنوان مدیر کل جدید بهزیستی استان قزوین معرفی شد.

علیرضا وارثی مدیرکل جدید بهزیستی استان قزوین در این مراسم گفت: خدمت در بهزیستی روحیه ای معنوی لازم دارد تا بتوان با سعه صدر خدمات مناسبی به مددجویان و نیازمندان ارائه کرد.

وی گفت: گستردگی و تنوع خدمات و بالابودن افراد تحت پوشش ایجاب می کند با انگیزه و روحیه جهادی و فارغ از نگاه اداری در این نهاد فعالیت کرد تا بتوان رضایت مجموعه ای از نیازمندان را جلب کرد.

وارثی تصریح کرد: برای موفقیت در کار نیازمند همکاری همه دستگاههای اجرایی هستیم و امیدواریم با تعامل و هم افزایی در مسیر خدمت رسانی به معلولان و مددجویان گام برداریم.

حسین افشار مدیرکل سابق بهزیستی استان قزیون هم گفت: در آستانه ورود به آسیب هایی هستیم که می تواند هزینه و زمان زیادی از ما را بگیرد و اگر برنامه نداشته باشیم کارها سخت تر می شود.

وی افزود:بجای تقویت نهاد خانواده دنبال ثروت اندوزی هستیم و با جابجا شدن اولویت ها باید منتظر  پیامدهایی در جامعه باشیم که ما را نگران خواهد کرد.

افشار بیان کرد:آموزش و فرهنگ سازی دربهزیستی باید جدی گرفته شود تا با افزایش دانش اجتماعی مردم بتوانیم مردم را مانند یک مددکار تربیت کنیم تا کمک بهزیستی باشند.

وارثی با بیش از ۲۵ سال سابقه خدمت در بهزیستی پیش از این در مسئولیت های معاون توانبخشی و معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان قزوین مشغول خدمت بوده است.

کد خبر 3761752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha