۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۵۲

سه‌شنبه‌ها با رادیو نمایش

صوت/ خرید یک خودروی تازه و آرزوهایی که بر باد می‌رود

صوت/ خرید یک خودروی تازه و آرزوهایی که بر باد می‌رود

نمایش «آرزوهای دراز» درباره زن و شوهری است که درباره خودرویی که به تازگی خریده اند فکر می کنند و اینکه با درآمد کار روی آن می توانند چه چیزهای بخرند.

به گزارش خبرنگار مهر، نمایش «آرزوهای دراز» کاری از هنرمندان رادیو نمایش درباره مردی است که به تازگی یک خودرو جدید خریده است و با همسرش درباره نحوه استفاده از آن و پولی که می توانند از آن دربیاورند، سخن می گوید و به این شکل آینده خود را ترسیم می کنند. آنها از کارکردن با ماشین می گویند؛ اینکه آن را به ماشینی با مدل بالاتر تبدیل کنند و با پولش از اجاره نشینی دربیایند اما یک باره همه این آرزوها نقش بر آب می شود.

بخشی از دیالوگ‌های این نمایش را در زیر می خوانید و می‌توانید نمایش را به طور کامل در فایل ضمیمه گوش کنید. همچنین مخاطبان می‌توانند برنامه های رادیو نمایش را روی موج ۱۰۷.۵ بشنوند.

*بیا مرد بیا یه چایی تازه دم بخور تا خستگیتو بگیره، بعد سر فرصت برام بگو با این ماشین تازه ای که خریدی چجوری می خوای کار کنی؟

- دستت درد نکنه... ههه... راستش خودم هم نمی دونم ولی قصدم اینه همین فردا برم یکی یکی به شرکت ها سر بزنم. شنیدم بعضی هاشون ماشین با راننده می خوان.

*عه چه خوب.

- وقتی بیفتم تو کار یه وامی دست و پا می کنم و بلافاصله ماشین و عوض می کنم. حداقل یه چند مدلی بالاتر.

*خب بعدش می خوای چی کار کنی؟

- هیچی با ماشین مدل بالا هم راحت تر کار گیر میاد هم پول خوب به آدم میدن. به محض اینکه ماشین و عوض کردم اول کار می کنم و وام و برمی گردونم بعد باید به فکر یک پارکینگ واسه ماشین باشم.

*آره...

- اصلا یک خونه پارکینگ دار می خریم که از مستاجری خلاص شیم...

کد خبر 3762236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha