۱۸ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۰۸

مدیر مراکز رشد پارک علم و فناوری سمنان خبر داد:

پارک علم و فناوری استان سمنان با ۳۲واحد فناور قرارداد همکاری بست

پارک علم و فناوری استان سمنان با ۳۲واحد فناور قرارداد همکاری بست

سمنان - مدیر مراکز رشد پارک علم و فناوری سمنان از انعقاد قرارداد همکاری بین ۳۲واحد فناور در مجموعه مراکز رشد این پارک خبر داد و گفت: ترویج همکاری های علمی هدف این قراردادها است.

حمیدرضا اصغری در خلال هفتمین جلسه‌ تحلیلی عملکرد مراکز رشد پارک علم و فناوری با حضور مدیران مراکز رشد پارک های علم وفناوری استان به میزبانی پردیس پارک علم و فناوری استان سمنان در شاهرود به خبرنگار مهر بیان داشت: یکی از سیاست های این مجموعه، جذب شرکت های فناور و دانش بنیان است که برای نیل به این هدف جلسات متعددی در طول سال با این مراکز انجام می پذیرد  که خوشبختانه در این راه موفقیت های خوبی نیز نصیب پارک علم و فناوری استان شده است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون، ۳۵ جلسه جذب شرکت های فناور در استان سمنان تشکیل شده که حاصل این جلسات، انعقاد قرار داد همکاری و استقرار بین ۳۲ واحد فناور و مراکز رشد پارک استان است.

اختصاص ۱۰میلیارد ریال به شرکت های فناور استان سمنان

مدیر مراکز رشد پارک علم و فناوری سمنان با بیان اینکه در پنج ماهه اول سال ۹۵ بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال اعتبار به واحدهای فناور مستقر در مراکز رشد این پارک تخصیص یافته است، گفت: مشوق های حضور شرکت های دانش بنیان در مجموعه پارک با هدف جذب این شرکت ها و هدفمندی تولیدات علمی صورت می گیرد.

اصغری بیان داشت: امروز شرکت های فناور تاثیر بسزایی در مقوله های مختلف اقتصادی، پزشکی و مهندسی دارند که بهره گیری از ظرفیت های آنان در بخش های مختلف تولیدی قطعا ایران اسلامی را از لحاظ تولیدات، خودکفا خواهد کرد.

وی ادامه داد: بکارگیری ظرفیت های شرکت دانش بنیان نه تنها باعث تقویت بنیان این شرکت ها بلکه باعث تقویت پایه های علمی و تولیدی کشور می شود که این مهم در زمره تاکیدات مقام معظم رهبری و اقتصاد مقاومتی نیز قرار دارد.

کد خبر 3764499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha