۱۸ شهریور ۱۳۹۵، ۱۹:۲۴

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

کنگره شعر اهل بیت (ع) نماد وحدت بین شیعه واهل سنت است

کنگره شعر اهل بیت (ع) نماد وحدت بین شیعه واهل سنت است

گرگان - مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از برگزاری کنگره شعر اهل بیت در دی ماه خبر داد و گفت: کنگره شعر اهل بیت (ع) نماد وحدت بین شیعه واهل سنت است.

حجت الاسلام نور الله ولی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شعر در وصف اهل بیت نشان از محبت است و محبت  به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) یکی ازمولفه های وحدت بین شیعه و اهل سنت است.

وی با بیان این نکته که کنگره شعر اهل بیت با حضور ادبا، شعرا، نویسندگان، علما و علاقمندان به حوزه شعر در دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد، اظهار کرد: این کنگره بهترین  فرصت را برای نویسندگان و شاعران  تشیع وتسنن مهیا کرده تا بتوانند محبت خود را نسبت به اهل بیت در قالب شعر ارائه دهند و مکنونات قلبی خود را به ظهور و بروز برسانند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: دبیرخانه این کنگره در اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان مستقر است و علاقه مندان تا ۳۰ آذر  ماه ۱۳۹۵ فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

ولی نژاد یادآور شد: به صاحبان  برتر، لوح تقدیر و هدایای نفیسی  آزادی اهداء می شود.

رئیس کنگره شعر اهل بیت (ع) استان گلستان گفت: در این کنگره علاوه بر شعر مقاله هم با موضوعات جلوه های محبت و اهل بیت در شعر مختومقلی  فراغی، سیمای اهل بیت در شعرای اهل سنت، توسل اهل بیت دراشعار اهل سنت  و  بررسی تجلیل و توصیف شعر امام علی (ع) در استان  پذیرفته می شود.

کد خبر 3764823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha