۱۹ شهریور ۱۳۹۵، ۲۳:۲۱

قلعه نویی:

از بازی در ورزشگاه اختصاصی ۸۰۰ میلیون ضرر کرده ایم

از بازی در ورزشگاه اختصاصی ۸۰۰ میلیون ضرر کرده ایم

تبریز - سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: تراکتور یک برند است و مردم آذربایجان آن را دوست دارند، پرسپولیس هم تیمی مردمی است و نقاط مثبت بسیار زیادی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر،امیر قلعه نویی در نشست خبری قبل از بازی تیم های تراکتورسازی و پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی ما با پرسپولیس یک مسابقه حساس است چرا که هر دو تیم از تیم های بزرگ و مردمی فوتبال کشور هستند و هواداران زیادی هم دارد. پرسپولیس نقاط قوت زیادی دارد و ما هم در طول تمرینات روی آنها کار کرده ایم با این حال معتقدم که نتیجه در زمین مسابقه رقم می خورد.

قلعه نویی ادامه داد: دور بودن از شرایط مسابقه جدی ترین مشکل ما برای بازی فردا است. در هیچ جای دنیا چنین چیزی وجود ندارد که یک تیم ملی برای انجام دو بازی این همه مدت اردو برپا کند. شما مقایسه کنید لژیونرهای ما را که چند روز قبل از بازی ما با قطر به اردوی تیم ملی اضافه شدند. آقایان با شجاعت حرف نمی زنند و برای شما ازبکستان را مثال می زنم که فقط شش روز به شروع بازیها به اردو رفته و فقط دو لژیونر دارد.

وی افزود: از اینکه ما در زمین اختصاصی بازی می کنیم در سه بازی گذشته ۸۰۰ میلیون تومان ضرر کرده ایم اگر ما به طور میانگین در هر بازی ۴۰ هزار هوادار به ورزشگاه می آمد چنین رقمی عاید تیم ما می شد.

کد خبر 3765382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha