۲۵ شهریور ۱۳۹۵، ۱۸:۰۵

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

منطقه به زودی از لوث مزدوران استکبار پاک می شود

منطقه به زودی از لوث مزدوران استکبار پاک می شود

قزوین- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه تمام منطقه در آینده نزدیک از لوث مزدوران استکبار پاک می شود، گفت: امنیت کشور و حفظ اماکن متبرکه شیعیان در منطقه مرهون ایثار مدافعان حرم است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی جنتی عصر پنجشنبه در نخستین یادواره کشوری مدافعان حرم که در سالن اجتماعات شهدای گمنام دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: وجود اسلام در اختیار ما مرهون فداکاری شهدا و ایثارگران از صدر اسلام تاکنون است.

وی افزود: اگر اسلام در مدت کوتاهی در جزیره العرب و مناطق وسیع دنیا انتشار یافته است و وجود یک و نیم میلیارد مسلمان در سراسر دنیا مرهون و مدیون همین فداکاریهاست.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس نیز از تقدیم شهدا، جانبازان و ایثارگران به دست آمده و دشمنانی که در اندیشه شکست انقلاب و اشغال سرزمین ایران بودند مشاهده کردند که نه تنها انقلاب شکست نخورد بلکه چنان تقویت شد که همچون درختی تنومند، با هیچ تندبادی تکان نمی خورد.

جنتی با بیان اینکه این شهادت ها در عصر مدافعان حرم ادامه یافته است، تصریح کرد: دشمنان ایران تا مرز ۴۰ کیلومتری ایران در عراق رسیده بودند و اگر ایستادگی و پایمردی مردان ایران اسلامی در عراق و صبر خانواده های آنان نبود امنیت کشور و اماکن متبرکه شیعیان در عراق بر جای نمانده بود.

وی بیان کرد: طبق آیات قرآن ورود به بهشت بدون تحمل مصائب و ناملایمات امت های پیشین ممکن نیست.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس هم بارها امدادهای الهی موجب پیروزی رزمندگان ایران شد و وعده نصر خداوند تحقق یافت.

جنتی تصریح کرد: امروزه همه کشورهای استکبار ایستاده اند تا نظام جمهوری اسلامی را ساقط کنند اما با وجود مدافعان حرم این خواسته به مرحله تحقق نمی رسد.

وی عنوان کرد: ملتی که با ایمان به خدا، ایثار و تحمل خانواده های رزمندگان ایستاده است شکست نمی خورد و اطمینان داریم در آینده نه چندان دور شام و عراق و منطقه از لوث وجود مزدوران استکبار پاک می شود؛ چنانکه اثری از آنان باقی نماند.

کد خبر 3770361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha