۲۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۴:۵۶

کشته شدن نوجوان ۱۳ ساله سیاه پوست به دست پلیس آمریکا

کشته شدن نوجوان ۱۳ ساله سیاه پوست به دست پلیس آمریکا

مقام های پلیس آمریکا در شهر کلومبوس در ایالت اوهایو، از کشته شدن یک نوجوان ۱۳ ساله سیاه پوست به دست یکی از افسران پلیس این شهر خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی صباح، یک پلیس آمریکایی در شهر کلومبوس آمریکا با شلیک به سمت یک پسر بچه سیاه پوست، وی را به قتل رساند.

 بر اساس این گزارش، یک افسر پلیس کلمبوس با دریافت گزارش مبنی بر اخاذی مسلحانه توسط یک پسر بچه از فروشگاهی واقع در این شهر به محل حادثه مراجعه می کند.

زمانی که پسر بچه ۱۳ ساله به نام «تایر کینگز» خود را در برابر پلیس می بیند، اسلحه اسباب بازی خود که شبیه به اسلحه پلیس آمریکا بوده را از جیب خارج کرده و به سمت افسر پلیس نشانه می رود. افسر مذکور نیز با دیدن این صحنه به سمت پسر بچه شلیک کرده و جان وی را می گیرد.

«اندرو گیندر»، شهردار شهر کلمبوس در واکنش به این حادثه گفت: یک جای کار در این کشور می لنگد و به خیابان های شهرهای ما نیز سرایت کرده است. یک نوجوان ۱۳ ساله در شهر کلمبوس کشته شده و دلیل آن هم وسواس بیمارگونه ما در استفاده از اسلحه و خشونت است.

در همین رابطه، روز گذشته ده ها تن از شهروندان کلمبوس، با تجمع در محل حادثه با در دست داشتن پلاکاردهایی، خواهان اجرای عدالت در مورد این پرونده شدند.

پلیس این شهر، نام افسر قاتل این پسر بچه ۱۳ ساله را «برایان منسون» اعلام کرده است. وی که دارای ۹ سال سابقه کار در پلیس ضد سرقت این شهر است، پیش از این در سال ۲۰۱۲ اقدام به کشتن یک مرد، با شلیک گلوله کرده بود. 

کد خبر 3770748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha